Hihi dan verschillen we precies 2 weken !! Handig !! Haha.. kan ook zijn dat ik dit al eerder gezegd heb hoor.. Gooi t maar op zw.dementie !!
Niet eerder gehoord hoor Sam dus als je het idd al verteld hebt dan zijn we samen dement. Rot dat je misselijk bent. Ik ben het ook heel erg, maar vind het juist prettig omdat ik dan weet dat er iets gaande is Rebbel, ik begrijp dat je buik weer rommelt. Wanneer moet je weer naar de gyn voor controle? Gelukkig begint het al wel op te schieten. Liesje, wat een goed nieuws!!! Je zult zien dat je snel weer voor het echie mag gaan Kim, wat een prachtig mannetje heb je!! Inez, wat jammer dat je het lijnen even op moet geven. Wat moet je nu gaan doen om weer meer energie te krijgen? Xxx v Treintje
Ja, maar ben bij Jildou eigenlijk niet misselijk geweest, ja s avonds na het eten maar verder niet.. Dus wat dat betreft !! Mag het van mij wel wegblijven.. Maar goed.. T zal wel beter worden.. Ooit!!
Dames even een vraagje. Jildou wil dus s avonds geen bv meer.. Geven jullie je kind voor het slapengaan nog drinken?? Heb eigenlijk zoiets van als ze er niet om vraagt en overdag genoeg melk/vocht binnenkrijgt vind ik het niet zo nodig om een fles te proberen...
@mariss: ik moet elke week op conrole. dat blijft zo! @sam: heb al geantwoord in het andere topic. @treintje: kijk dat word ook al iets! mn buik is onrustig meiden.. dus ik ga mn bedje in.
Goedemorgen dames. Rebbel, jahoe 30 weken meis!! Hoe is het met je buikje?? Weer rustig? Hier niet zo'n goede morgen eigenlijk. Ik voel me niet lekker. Moe, misselijk en heb de hele nacht niet geslapen.. Heb me net ook maar ziekgemeld, dat heb ik nog nooit gedaan... Oke behalve dan met mn mk, maar goed, dat mag .. Had vanmiddag cursus, baal wel dat ik niet heen kan, maar zo pik ik ook niets op !! Intussen is Jildou ook wakker, dus daar zal ik even heen. Gelukkig ben ik er al uit geweest met de honden, dat scheelt.. MEestal knap ik daar wel even van op, maar niet dus.. Goh leuk dat zwanger zijn
Och Sam wat vervelend zeg! Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Maar nog van harte gefeliciteerd met het kloppend hartje . Treintje jij ook gefeliciteerd meid en fijn dat je het hartje kunt horen met de angelsound. sorry verder weet ik het niet meer. Ik ga zo naar de fysio eindelijk. Ik heb maandag een intake gesprek bij een uitzendburo, ze hebben een vacature bij een bank als baliemedewerkster en ze vonden mijn c.v. wel aansluiten. Ben benieuwd.
Spannend Ischa! Veel succes alvast maandag! Sam, rot die misselijkheid. Ik voel me ook een wrak. Zou me idd het liefst ziekmelden maar ik werk vandaag thuis dus dat scheelt een hoop reistijd. Hopelijk trek ik het zo. Ik heb al 2 dagen zo'n buikpijn. Misschien een blaasontsteking? Of bandenpijn? Ik heb echt geen idee, maar het is niet leuk. Misschien straks maar even de ha bellen. Gisteren een vriendin aan de tel gehad. Ze is 7 weken zwanger en had vorig jaar een MK gehad. Nu is ze dus weer zwanger en heeft steeds bloedverlies. D'r echo's zijn prima dus het is heel spannend voor haar. Ik hoop maar dat alles goed gaat, ze heeft er zo lang op moeten wachten. Ze was mijn getuige bij mijn bruilof en is nu dus uitgerekend op de dag dat Isis is geboren. Ik hoop zo dat we samen mogen zangeren de komende maanden Nou ga snel aan het werk. Fijne dag allemaal Xxx Treintje
Hi Dames, Ik ben ook ziek thuis....ik werd vanmorgen met 39 graden wakker, heb keelpijn, een "snotkop", spierpijn, typisch gevalletje griep. Ben ook misselijk, maar nu weet ik niet waar dat nu door komt...gooi het maar op de griep. Vind het wel eng, hoop dat alles goed gaat, en dat zo'n kleintje tegen een beetje koorts kan....(en virusje).
Gezellig hiero !! Ischa heel veel succes, dat zou mooi zijn!!! En succes bij de fysio! Treintje: Hier heel vaak flinke steken in mn liezen en onderbuik, maar dat is dan weer bandenpijn. Echt buikpijn, ja kan blaasontsteking zijn. Je kunt t altijd even laten checken. Jij ook rustig aan he? Denk aan je zelf. Heb ik nu ook maar even gedaan.. Zo wordt het alleen maar minder als ik nu doorga..
Mone Beterschap meis!! Ooh ja Treintje: Wat spannend voor je vriendin zeg.. jakkes Maar hopelijk komt het allemaal goed en kunnen jullie mooi samen zwangeren. Mijn vriendin heeft volgende week nod !! Ben zoo benieuwd Die zit nu met ons op de roze wolk. Echt superlief !!
Mone, beterschap! Rebbel, ik hoop dat buikje weer rustiger is! Sam, vervelend dat je je vandaag zo beroerd voelt en zo slecht hebt geslapen. Ischa, spannend, volgende week een intake. Alvast heel veel succes met je gesprek. En voor zometeen ook succes bij de fysio. Hoop dat het snel mag helpen. Treintje, vervelend dat je buikpijn hebt, misschien even urine na laten kijken op blaasontsteking? Kun je maar beter behandelen als dat zo is. En wat eng voor je vriendin, steeds bloedverlies. Hoop voor haar mee dat het goed mag blijven gaan! Om meer energie te krijgen zal in ieder geval de candida-infectie moeten worden aangepakt die weer aan het oplaaien is en ik ga minderen met koolhydraten en dan met name met knackebrod. Daar kan ik toch wat minder goed tegen dan gewenst. De diëteiste gaat een plan van aanpak opstellen en die zal ze me in de loop van de volgende week toesturen. Ik krijg ook nog wat adviezen over voedingssupplementen, want ze denkt dat ik met name van de B-vitamines een aanvulling nodig heb. Ben benieuwd. Ik ben wel blij dat ik ben geweest. Ze hebben toch al weer andere inzichten in anti-candida- en hypoglycemiediëten dan 15 jaar geleden en volgens haar zou het combineren met een cholestorolverlagend dieet niet zo heel erg lastig zijn.
He Mone wat rot dat je ziek bent. 'Gelukkig' nu en niet tijdens je bruiloft. Wel rot nu je net zwanger bent. Geen idee of het kwaad kan. Heb net mijn plasje bij de HA afgeleverd, mag over een half uurtje bellen. Inez, fijn dat ze iets aan die candida kunnen doen en dat het allemaal goed te combineren is. Succes joh. Ik hoop dat je snel weer wat meer energie gaat krijgen. Nou ik heb mezelf ook ziek gemeld. Kan niet meer nadenken zeg. Even een dagje voor mezelf en mijn buikpijn. Ik hoop dat het snel beter gaat. Mone beterschap!!!!! Xxx Treintje
Nou hier nog meer pech.. Was thee aan het maken, dondert Jildou haar beker om.. Godzijdank over mijn been en voet en niet over jildou die 2 meter verderop zat. Maar doet wel zeer
@treintje, sam en mone: beterschap meiden! @mone: je kunt wel beter een paracetamol pakken als je koorts hebt, dat is beter! koorts is niet goed voor je kleintje! @sam: aah lekker dan! knuff!
goh bekend zeg me vriend heb dit ook precies zelfde de dokter zij dat die niet mag knuffelen met julain en hem niet mag oppakken gaat beetje moeilijk hoe ga jij dat doen rebbel eindelijk 30 weken oh je doet het super zo