Lastig hoor Mone, hopelijk kom je de dag een beetje door... enne leuk hoor dat je zwanger-kwartje echt begint te vallen. Jootje ik ben niet jaloers (nee echt niet....) was al om 6.30 er uit, en meneertje ligt nu op bed en slaapt!!! da's een nieuwtje deze dagen!!! Jenny ik hoop dat het meevalt, Mex griep kan erg lastig zijn voor je longen... Sam gelukkig iets beter geslapen, hopelijk voel je je vandaag dan iets fitter....
Mariss helaas is dat niet het geval, voel me nu nog minder.. Ga dan nu ook ff slapen.. (liggen doe ik al) Jildou slaapt ook .. Jahoe meneertje slaapt
Er is naar mijn longen geluisterd en ik heb geen longontsteking. Wel hoorde ze dat ik flink piepte. Ze heeft me doorgestuurd naar het lab om bloed te prikken om toch wat dingen uit te sluiten, o.a. longemobilie, trombose of een infectie. Als dat het allemaal niet is dan zal ik een lange adem nodig moeten hebben (leuke woordspeling), want dan heeft het gewoon meer tijd nodig, lastige is alleen dat ik al op het maximale van de puf zit. Maar goed, eerst maar even afwachten wat er uit het bloedonderzoek komt. Ze zei wel dat ze dacht dat het geen trombose of longembolie was, maar ieks, ik schrik toch wel van de termen hoor en ze laat natuurlijk ook niet voor niets prikken. Nou we hopen er maar het beste van, al weet ik inmiddels niet meer wat nou de beste uitslag is.
Vervelend Jenny, en andere puff? Elendig dat het zo matig gaat, toch hoop ik voor je dat er niets uit het bloedondrzoek gaat komen, zijn nog mindere dingen...
Ooh das mooi snel Jenny. Hopelijk niets ernstigs.. Dikke knuffel en beterschap Jenny.. Hier net de directeur maar verteld dat ik zwanger ben. Kom morgen ook nog niet. Voel me lang niet 100%. VOlgende week maar weer kijken!
hoihoi, even snel, kom vanavond verder buurten! de controle was weer goed gelukkig!! alleen ligt beepje nog steeds heel eigenwijs in stuit! het kan nog tot de 34 weken draaien, maar hij zei dat als beepje zo het meerendeelheeft gelegen, dit niet zo vaak meer gebeurd. das wel balen! zou echt niet tof zijn als ik straks een ks moet en dan nog eens een aantal weken niet veel mag/kan doen! maar ja alles is iig goed verder en dat is het belangrijkste! liefs rebbel
Mone: Jeetje wat heeft pieter al veel tanden dan! Denise is net een jaar geworden en heeft tot nu toe alleen de onderste 2 snijtandjes...Denk dat het kunstklappers worden voor haar Net even op bezoek geweest bij een vriendin. Zij hebben een dochtertje van 7 maanden. Zo leuk om te zien hoe die 2 op elkaar reageren. echt super. Nadeel was alleen dat Denise er een bende van maakte daar. Gooide het pak met suikerklontjes over de grond, wilde steeds de kattenbrokjes opeten, probeerde de trap op te klauteren, wilde alles van de tafel gooien...pfff kids Jenny: das snel dat je straks de uitslag al krijgt. Hoop toch niet dat er wat engs aan de hand is. Rebbel: fijn dat alles goed was bij de controle...Draaien kleintje, draaien!!
Ieder zo z'n eigen tempo he jootje Ze zeggen wel eens als een kind 4 is kunnen ze alles, ze kunnen lopen, praten, kruipen (zelfs als ze dat als baby niet hebben gedaan) etc.
hoi dames, sorry dat ik er zo weinig ben maar ik ben drukdrukdruk mijn ouders zijn dit weekend 40 jaar getrouwd dus er moet genoeg geregeld worden dus ben ik ook weer weg! doeiii
Er werd leuk gereageerd!! Werd van harte gefeliciteerd !! Ach nu begrijpt ze het ook beter! Rebbel fijn dat alles weer goed was, balen dat ie nog in stuit ligt!! Hoop met je mee dat het nog gaat draaien!! Mijn nicht is zwanger van haar eerste en die kleine lag tot 35 weken ook nog in een stuit en is toch nog gedraaid!! Dus alles is mogelijk !! Jootje, zo weinig tandjes heeft ze !! Jildou heeft 4 onder, 4 boven en 2 kiezen.
sam:haha, tja zo kan je het ook bekijken.Denk toch echt dat we tandprotheses moeten gaan aanvragen Fijn dat ze leuk reageerde. Soms kan je het maar beter vertellen dan weten ze waarom je ziek bent en wat ze verder nog kunnen verwachten. Liesje: leuk leuk, gefeliciteerd met het 40 jaar huwelijk van je ouders. Gaan jullie wat leuks doen?
ik zou een uur geleden al stofzuigen...zit nu nog op mijn luie gat! zal mezelf even overeind slingeren en aanstalten maken wat te gaan doen....
Bruidje, geniet van je verlof! Treintje, wat heerlijk dat je zelf al het hartje kan vinden met de Angelsound. Geniet van het prachtige geluid meid! Over je vragen mbt Chris en mijn kinderwens : ik acht de kans zeeeeeeeeer klein dat hij van gedachten verandert. Ik zou bijvoorbeeld ook niet willen dat hij het echt alleen voor mij deed en er later misschien problemen mee krijgt. En dat gevoel van alleen zijn, daar kan niemand iets aan doen maar is wel zo. In herhaling vallen met negatieve meldingen heeft ook geen zin. Ik ben het gesprek met Chris nu open aan het breken maar dat gaat moeizaam en we kijken er heel anders tegenaan. Dank je wel Liesje! Soms is het hier even te confronterend, maar weg blijven vind ik toch ook geen optie. Ben te nieuwschierig naar jullie en wil graag weten hoe het met iedereen gaat. Ook is het fijn dat jullie me nu een beetje 'kennen'. Wat fijn dat je mannetje nu zeker weten snel door wil met een 2de, super! Even wachten ivm je contract vind ik heel verstandig. Ben je eigenlijk ook nog aan het solliciteren naar een andere baan? Sam, sterkte met de vermoeidheid en misselijkheid. Go go Jildou, al losse stapjes! Danique krijgt nog steeds 3x per dag een slok BV, ook 's avonds. Ik denk dat als ik stop met de avondslok ik haar dan nog een klein beetje melk ga geven. Het is nu wel een mooi ritueeltje, eerst wat drinken en dan naar bedje toe. Heb je nog last van je huid door de hete thee? Inez, succes met het weer veranderen van je eetpatroon. Lijkt me best lastig. Over de griep vaccinatie : Danique mag vrijdag de 27ste tussen 17.00 en 20.00 uur. Onze postkode is de laatste in rij. De dag en tijd komt me wel goed uit. Ik werk dan maar de sporthal waar geprikt wordt is vlakbij m'n werk en KDV. Ga ik een half uurtje eerder weg van kantoor, ben ik rond 18.00 bij de sporthal en is het er rond etenstijd hopelijk niet topdruk, daarna naar huis en kan Danique haar normale slaapje doen. Rebbel, van harte met de 30 weken. Prachtig die 3!!! Ik hoop voor je dat beepje nog gaat draaien. Ischa, heel veel succes maandag met je sollicitatiegesprek. Mone, heel veel beterschap. Pietertje, ga lief slapen vannacht want je mammie moet goed bijtanken! Mariss, wat vervelend dat Tom overdag zo slecht slaapt. Kan me voorstellen dat je dan bekaf bent, en hij natuurlijk ook. Gelukkig vanmorgen weer wel een slaapje, wie weet pakt hij het weer op. Jenny, tis een beetje kiezen uit 2 'kwaden' hè, of iets hebben maar dat er ook iets aan gedaan kan worden, of 'niets' hebben maar het dan lang uit moeten zieken. Ben benieuwd naar de uitslag. Jootje, zal vast wel goed komen met die tandjes hoor Danique heeft nu 8 tandjes en 4 kiezen, maar de tijdstippen van tandjes/kiezen krijgen kunnen en mogen veel verschillen.