Oh ja, nog een vraagje : als je kleintje de ene week 3 dagen en de andere week 2 dagen naar het KDV gaat, zouden jullie straks met 2 jaar kleintje ook nog naar de PSZ brengen? Heeft dat dan meerwaarde?
Natas, gelukkig is voetje weer over !!! Nog wel licht gevoelig, maar niet zo erg meer!! Verder... Je bent een toppertje !!
natas: ik kies niet voor de psz. Denise gaat nu 2 dagen in de week naar de creche waar ze ook veel dingen doen. Knutselen/spelen etc. Komt een beetje op hetzelfde neer.
Natas. Neej. Jildou gaat trouwens ook pas met 3 jaar naar de psz. Vind 2 wat aan de vroege kant en onnodig. Ze doen het hier ook pas bij 2,5. Nou ik vind 3 ook nog vroeg genoeg. Of bijna 3, na de zomervakantie dan.. Als ik jou was zou ik Danique niet meer naar psz doen hoor. Op kvd zit ze ook bij haar eigen leeftijd..
Dankie Sam Jootje en Sam, dan denken jullie er hetzelfde over als ik. Een collegaatje was bijna geschokt toen ik zei dat ik niet van plan was om Danique ook nog es naar de PSZ te brengen. Volgens haar was het daar toch anders als op het KDV. Verder had zij de PSZ in hetzelfde gebouw als de basisschool, dus wel prettig dat haar kind al een beetje gewend was daar. Dat voordeel begrijp ik, maar ja dat heeft niet iedereen (zou eigenlijk niet eens weten waar hier de PSZ zit).
Ja precies, dan is het misschien nog wat anders, maar dan was die van mij ook niet 2 dagen kdv en nog eens naar psz gegaan hoor!
Pieter gaat 4 dagen naar het kdv, maar als hij er maar twee ging ging hij ook niet nog eens naar een psz. Misschien wel als hij alleen naar een oppas ging, zodat hij leert met andere kindjes te spelen. En volgens mij is er bijna geen verschil tussen kdv en psz. Misschien de prijs en dat ze er maar een paar uurtjes zijn ipv de hele dag.
zo, ik ga me zo eens overeind hijsen, een pm nemen en dan richting de bruidswinkel, misschien is m'n jurk helemaal af en krijg ik hem vandaag meteen mee!
Spannend Mone.. Hier hebben ze hem bezorgd en meteen perfect uitgehangen (bij mn ouders dan he ) Ja dat vind ik ook, ik zou het dan ook niet nog eens doen hoor!!
hangt voor mij van het kind af. PSZ is niet te vergelijken met een kdv. Voor kleine kinderen vind 2 en 3 dagen kdv wel heel veel om er ook nog psz naast te hebben. Maar tegen de tijd dat danique ruim 3 is heeft ze misschien wel die behoefte. Dan is het een mooie overgang naar 5 dagen in de week school als de psz erbij komt. Overigens de basisschool overleven ze ook wel als ze geen psz hebben bezocht hoor.
heb ondertussen toch nog even de stofzuiger gepakt zodat Denise lekker kan rondkruipen zonder onder de haren te zitten... Ze is inmiddels alweer wakker en zit lekker een manderijntje te kauwen. Ben even het net aan het afstruinen voor leuke vakanties die kindvriendelijk zijn.
Bloedonderzoek liet niets zien. Ergens had ik zelf verwacht dat er wel een ontsteking te zien was, dus ik was toch wel teleurgesteld. Wat is het dan he? Morgen mag ik voor de longfoto en volgende week voor een longfunctie. Verder is de medicatie verhoogd.
Nou ja, op zich goed nieuws dat het wat dat betreft niets ernstigs is toch? Ik hoop iig dat je snel op knapt!!! Dit lijkt me flink beroerd...
Ff een vraagje... Hadden jullie bij de tweede ook meer bandenpijn als bij de eerste? Bij Jildou weet ik het niet meer precies, maar naar mijn mening was het minder erg als nu steeds. Ik heb veel steken in m'n liezen en soms ook in m'n onderbuik, ook wel eens wat een krampig gevoel..
Jenny: op zich goed dat het bloedonderzoek goed was. nu weer afwachten. Hoop dat het allemaal mee valt en je snel mag opknappen. Trouwens mijn moeder heeft een beetje hetzelfde. Zij is al 3 weken benauwd, verkouden, keelpijn...ze heeft een antibiotica kuur gehad en nu dus pufjes. HA vertelde haar dat het irritatie kan zijn van het hoesten.
sorry meiden, maar mn buik is weer onrustig, dus ik zal vandaag weinig bijlezen en reageren, zo eten en maar weer in een warm bad! nog even op de reacties van mn stuit beepje! ik hoop idd dat beepje zich nog draait, alleen balen dat het de favoriete houding lijkt te zijn van hem /haar al een hele tijd! ik ga volgende week wel even navragen hoe het zit als ik dus weer vroegtijdig ga bevallen en beepje ligt dan nog in stuit, want een draaipoging doen ze pas later. en ik wil echt no way een stuitbevalling! maar ja ook geen ks!! dus beepje moet maar even lief luisteren naar mama! @natas: milan gaat ook niet naar een psz hoor, kdv vind ik voldoende! @jenny: hmm.. hopelijk ben je snel weer opgeknapt meid!
Jenny, ik zou in jouw plaats ook wel teleurgesteld zijn omdat er uit het bloedonderzoek niks was gebleken. Het blijft nu zo onzeker over wat het dan wel is. Gelukkig heb je morgen verdere onderzoeken. Hoop dat de verhoogde medicatie snel gaat aanslaan. Rebbel, groot gelijk, lekker rustig aan doen nu. Je bent ver gekomen, maar Beebje moet echt nog wel even blijven zitten. Wat Beebje wel braaf mag doen is ervoor zorgen dat hij niet in een stuit blijft zitten. Sam, ik heb met Alyssa meer last gehad van bandenpijn dan met Yelina. Natas, Alyssa is pas per september vorig jaar naar het KDV gegaan, in eerste instantie voor 2 dagdelen en nu gaat ze er 4. We vonden het niet nodig dat ze hiernaast ook nog eens naar een PSZ zou gaan. Het was het een of het ander.
Haha Dombo, ja dat kan ook he !! Rebbel: ja ik vind dat je wel genoeg hebt doorstaan, dus beebje van Rebbel, draai je nu maar eens om!!