Hoi allemaal! Jenny wat vervelend zeg.. snap dat je teleurgesteld bent dat er niets uit je onderzoek komt.. op een gegeven moment heb je bijna liever dat ze iets vinden he... sterkte!! Sam ik heb ook wel aardig wat bandenpijn gehad.. soms nog wel.. moet zeggen dat mijn buik ook anders is bij REns, veel meer aan de voorkant... Hier gaat mannetje ook niet naar de PSZ, vind ik zelf onzin omdat hij al 2 dagen naar het KDV gaat.. Weer met het ventje bij de dokter geweest vandaag, heeft ons een hele nacht opgehouden met hoesten en zo.. niets helpt van die rotdrankjes.. hebben nu een pufje voor hem... dus ben benieuwd.. Verder door de APK bij de VK, alles was goed. Ze was gedraaid en lag in ieder geval voor nu met het hoofdje naar beneden (heb al opdracht gegeven aan beebje Rebbel om hetzelfde te doen!!) en volgens haar was het een teken van welvaren dat beebjes buik 2 weken groter is dan de rest.. maw.. het zal best wel weer eens een dikkerdje kunnen worden.. we zullen zien.. Verder alles goed!
Sam leuk dat ze zo positief reageerden! Jammer alleen dat je je nog zo rot voelt. Jenny, strerkte, hopelijk slaan je medicijnen wel snel aan... Natas, goed dat je er over begint, ik heb er echt nog nooit over nagedacht! Rebbel, lekker in bad meid, hopelijk wordt het wat rustiger. Tom was ook een stuiterbolletje en ik heb echt geen haar op mijn hoofd gehad die er over dacht om spontaan te bevallen! De gynaecoloog was er trouwens flexibel in... Maar als je kleintje te vroeg komt (wat ik absoluut niet hoop) en het is nog aan de kleine kant (het hoofdje dan)... ik weet niet wat ik dan zou willen... Trouwens het grootste deel van de keizersnedes, die ik als niet patient heb meegemaakt, zijn 's nachts!
Hahaha Jenny, da's een hele geruststelling Dat is natuurlijk waar, ik kan ook later nog kijken of ik voor Danique de PSZ een goed idee vindt, dat hoef ik niet bij 2 of 2,5 al te beslissen. En wat je zegt van de overgang vind ik een goeie, had ik nog niet bij stil gestaan. In wat voor opzicht is de PSZ anders als het KDV?
Bruidje, fijn dat alles goed is !!! En mooi dat ze al in de goeie positie ligt !! Hier net de schoonouders het goede nieuws verteld en ze reageerden wel blij. Blijer dan ik verwacht had iig !!
wat leuk Sam! Heb een paar nieuwe foto's in mn album.. en 1 van mn buik.. is van een aantal weken geleden.. weet alleen niet meer precies van wanneer... schaam schaam....
Mooie buik hoor !!! Ik wil ook zo'n buik met 25 weken !! Zit Rens nog in de badring? Jildou klimt daaruit en krijg ik rare capriolen dus die zit zo in bad !! (met anti-slip-matje) .. Wat is Rens een lekker kereltje !!
Ja hij zit er nog steeds in.. gaat hartstikke goed.. zag dat hij er eigenlijk te groot en zwaar voor is.. maar gaat prima.. Hij gaat in bad lopen als ik dat bij ons doe.. en dat is een beetje gevaarlijk hihi.. Tja die buik. hij zit nu al vreselijk in de weg, al heel groot... maar zit echt helemaal aan de voorkant dus als ik gewoon zit kan ik niet eens recht meer zitten hahaha en ik moet nog zo lang.. kan weer wat worden..
Ja dat kan ik me voorstellen idd!! Ja dan is die ring ideaal.. Jildou wurmt zich er helemaal uit.. Lopen in bad valt nog wat mee. .Ze gaat wel wat staan, maar we zetten haar dan weer vrolijk neer !!
ik heb het al een paar x geprobeerd maar hij maakt dan ook van die onverwachtse bewegingen en knalt weer met zn hoofd tegen de zijkant etc.. dus maw.. hij blijft voorlopig in de badring haha
Jenny, veel beterschap! Bruidje, klinkt als een mooie echo! Jammer genoeg kan ik u foto niet zien Ischa, veel succes maandag bij het terug starten op je werk... Liesje, veel werk voor de boeg nog! Gefeliciteerd met de huwelijksverjaardag van je ouders en veel plezier op het feestje! Sam, hopelijk gaat de misselijkheid weg bij weken...en veel beterschap! En rest hallo!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010 meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 voor de lijst geheim Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010 Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 1-6 juli 2010 verrassing Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 AFSPRAKEN 01 dec: Lindada CB 04 dec: Ischa CB (prikjes) 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!) 04 jan: Sam CB
Ik heb je even toegevoegd als vriendje Pippo, moet jij me accepteren en dan kun je er wel in! Hoe voel je je?
Ok, bedankt Bruidje! MOE,MOE,MOE en vanmorgen even misselijk geweest, was zo even op werk, moet ik nu overgeven of niet??? Maar toch niet moeten overgeven Vrees wel dat de misselijkheid zal gaan beginnen
oh dat zal wel balen zijn.. ben je misselijk geweest bij je vorige zwangerschappen? Ik altijd minimaal dus heb geluk gehad..