Hier heeft ons ventje nooit in een badring gezeten, die zit mooi in bad samen met zijn zus... Maar mijn badkamer is wel een zwembad
Sam: wat balen zeg dat je steeds zo misselijk bent. Aan de ene kant geeft het je misschien een goed gevoel dat je zwangerschap goed zit, maar aan de andere kant is het natuurlijk zwaar kl*te... Ik ga me zo weer klaar maken voor een visite. Nu bij een andere vriendin op bezoek. Kan nu mooi, want moet het weekend weer werken. tot later!
Hi Rebbel, het onderschrift van je banner is wel toepasselijk dan, hoop dat het ook de waarheid spreekt en dat het maar een oefening is!
zooo ben weer terug van visite. Was weer gezellig. Zij hebben een dochtertje die een maandje jonger is dan Denise. Net Denise weer lekker op bed gebracht, nu weer even stofzuigen..
met dank aan het sinterklaasjournaal zijn mijn kinderen nu een rol behang aan het schilderen. heerlijk rustig zo! ze nemen het allemaal uiterst serieus. Zo leuk!!! voor wie denkt waar heeft ze het over: de boot heeft storm gehad, pakjes zijn van boord gewaaid. Is allemaal weer goed gekomen maar nu is het pakpapier nat geworden en moest dus vervangen worden. Toen hebben ze niet gekeken voor wie welk cadeau was, dus nu liggen cadeau's daar en weten ze niet meer wat voor wie is. En een ander probleem is dat door de storm leek de boot te laat te komen, dus hebben ze het vuur extra opgestookt zodat de boot harder ging varen. Daar hebben ze dat pakpapier voor gebruikt. Maar nu heeft piet dus te weinig pakpapier en heeft de kinderen gevraagd zelf pakpapier te maken met hun naam erop zodat zij dat kunnen gebruiken en dat kunnen ze dan in hun schoen doen. haha de discussie aan tafel is nu of dit papier groot genoeg is voor hun cadeau... oh dit is zooo leuk!
Ik vind de sinterklaas sowieso erg leuk. maar mijn kinderen kunnen het ook prima handelen. gelukkig geen taferelen van kinden die om 5 uur naar de schoen gaan. (timo liep gisteren zijn schoen zelfs te zoeken. ik ben 1 schoen kwijt mama, weet jij waar die is? Uh ik zou beneden eens kijken).
@mone: ik hoop het ook! @jenny: whahaha! geweldig dat van die schoen! en zo leuk hoe ze er in op gaan!
Whaha, geweldig Jenny, wij gaan nu suikerklontjes leggen bij de schoen voor het paard van Sinterklaas!
zo met julian terug van CB hij is afgevallen mja wat wil je van de 4 weken 3 ziek geweest bij 9 1/4 maand was hij 10780 gram en 73,9 cm groot hoofdje 46,6 11 maand was hij 10580 gram en 75 cm groot hoofdje 46,8 en goed gekeurd weer
hey meiden vervelend he dat misselijk zijn, aan de ene kant moet je idd denken dan zit t wel goed, maar aan de andere kant het blijft vervelend, misselijk zijn is niet leuk wat leuk zeg jenny, ik kende het verhaal ja, milan vind de tv heel interessant en ik vind het zelf ook stiekem nog wel leuk milan vind het leuk omdat het beeld beweegt en hij de kleurtjes mooi vind, maar ach heeft mama een excuus om het te kijken he haha ach papa vind het ook leuk fijn dat het met milan goed was bij het cb dat is wel lang ziek zeg 3 weken, wat had hij? liefs kim
jeeeej, mijn milan is alweer 5 maanden bijna een half jaar, dan mag hij ook de prik vind die griep doodeng