ik ga zo denk ik maar weer eens scrappen gisteren het hele huis gedaan en milan ligt lekker op zn bedje hij was moe zijn hier nog meer crea bea mamas? liefs kim
Bengeltje, het is inderdaad niet zo heel gek dat Julian is afgevallen nadat hij zoveel ziek is geweest. Met Alyssa hadden we aan het begin van het jaar precies hetzelfde. Die heeft de schade inmiddels al weer ingehaald en was lekker gegroeid nu. Hier nog een mama die het geweldig vindt om met en zonder de kindjes naar Sinterklaas te kijken.
ja ik ben crea momenteel met strijkvelours. Ik maak dan zelf letters of plaatjes en die strijk je dan op shirtjes 9of waar dan ook op). Mijn huidige project is het namaken van jaron zijn geboortekaartje.
Kimmetjuh.. Hier vooral digi-scrappen.. Ships.. Sliep net, begon Jildou alweer te huilen, dus geen slaapje voor mij vanmiddag En heb dr nu nog ff in bed gedaan, maar geloof niet dat het wat wordt.. dat wordt nog een lang uur ben ik bang, voordat we kunnen eten straks..
de griepprik vind ik niet doodeng, maar de griep krijgen wel! (nou ja ik heb hem dus gekregen, en inmiddels 3x contact met huisarts gehad, 2x in ziekenhuis geweest en al 2 weken ziek thuis en w.s. komende week ook nog thuis.)
Hihi leuk dat je zo enthousiast bent. En weet je, het gaat elk jaar met je kindje leuker worden in de sint tijd! Dit jaar hebben we een kind in huis wat nog nét geloofd maar hij komt er steeds meer achter dat het hele verhaal wat rammelt. Zo leuk! (Laat jaron het maar niet horen dat Milan al tv mag kijken want Jaron heeft nog nooit gekeken. Natuurlijk pikt hij wel eens wat op, maar hij loopt dan weg en gaat zijn eigen ding doen.)
De dip in gewicht heeft hij straks zo weer op peil. bovendien is hij zwaar genoeg dus een dipje kan hij prima opvangen. Ik vond dat altijd wel fijn. je hebt ook van die kindjes die altijd aan de ondergrens zitten en als ze dan ook nog ziek worden, dan hebben ze geen puffer. Julian gelukkig wel. Hij is verder ook weer helemaal opgeknapt?
geen puffer schrijf ik hahaha geen buffer bedoel ik natuurlijk. Goh je kan wel merken wat mij op dit moment bezig houdt he.
nee de prik zelf vind ik ook niet eng heb m ook al gehad, maar bedoelde ook dat ik blij ben dat milan hem over 4 weken ook mag, omdat ik de griep zo eng vind
digiscrappen lijkt me ook heel leuk om te doen, maar ben niet zo handig erin ik zou niet weten hoe ik dat moet doen kan ergens wel heel veel pakketjes downloaden gratis maar ja haha hoe dan verder
Moet je je aanmelden bij pspmamas.actieforum.com .. Heb je wekelijks 5 lessen geloof ik zo uit m'n hoofd. Erg leuk vind ik het altijd !! Moet je wel paintshop pro hebben!
digiscrappen en de rest van psp heb ik ook gedaan momenteel werk ik wel met psp maar dat is alleen fotobewerking
leuk hoor Kim! Je leert door het te doen. In het begin niet te snel resultaat willen zien, dan valt het altijd mee.
Kimmetje: mooi hoor Heb in het begin ook veel aan scrappen gedaan, maar het is best veel werk (en geduld heb ik niet altijd, laat staan een stilzittend gat....) heb laatst maar gewoon een album aangemaakt en besteld via Hema. Kon ik mijn creativiteit ook wel wat in kwijt ben nu meer bezig met fotobewerking via photoshop en roxio photosuite. Erg leuk om te doen. hmmm...de rest ben ik alweer vergeten Wens jullie alvast een fijn weekend. Moet werken het weekend en gaan zondag eten bij schoonouds. Die zijn weer terug van hun 3 maandenlange vakantie.