De mexicaanse griepprik is gebaseerd op de jaarlijkse griepprik. Er zitten alleen bestanddelen in die al daarvoor uitvoerig getest zijn. Het enige nieuwe is het onschadelijk gemaakte mexicaanse griepvirus.
Wat geven jullie trouwens voor sinterklaas? Of ik bedoel, wat krijgen jullie kindjes VAN sinterklaas?
Ik vind de Lego Duplo grote stadsdierentuin wel heel erg leuk. En daar heeft ze ook best lang plezier van. Maar ons buurjongentje (paar maandjes ouder) heeft een keukentje, wat ze ook erg interessant vind... Maar misschien is ze daar toch nog iets te jong voor.
Nou ben erg moe en nog steeds misselijk Maar goed.. Zal er mee moeten leren leven voorlopig ben ik bang !! Wat betreft st.klaas.. Wij hebben vanochtend gekeken en weten het nog niet.. We doen niet al te gek, want ze heeft zoveel op dr verjaardag gekregen.. Dan bewaren we het geld (wat we krijgen) en kopen we later wel iets..
owwww ok...naja je hebt wel van die site's waar je verplciht zoveel lessen moet volgen. Vind niks aan die verplichtingen. het gaat hier nu wel weer aardig. Voel me al een stuk beter. Ben nu lekker een cake aan het bakken waar prinsessenglazuur over heen komt straks
Ben je zeker nog niet veel aangekomen Sam! Weet je, ik zou ook best misselijk willen zijn. Haha! Nouja, ik was het vanmorgen, maar dat was wagenziekte. Dat hoeft niet echt...
Nou ik moet wel gewoon eten, anders word ik nog misselijker.. Het blijft er wel gewoon in !! Dat scheelt dan maaar weer.. Al heb ik paar x op het punt gestaan het er wel uit te gooien !!
Heel herkenbaar Sam. Zo had ik het ook. Steeds kleine beetjes blijven eten. En niet te vet, want dat komt eruit!
oehhh kruidnoten, lekker lekker...vooral die met chocolade erom Hmmmm die magic antilekbeker van avent schijnt anti lek te moeten zijn..waarom is Denise haar truitje dan klets??
Niets Onder de 2 doen wij niet aan sinterklaas, maar oke, dat is voor de grote jongens wel raar natuurlijk dus ik denk dat Jaron een potje fruit krijgt, een shirtje ofzo, en nieuwe schoenen.