wij vieren s'klaas bij beide ouders. doen gewoon wat kleinigheidjes en voor bij beide ouders 1 iets groter kado. sam: owwww moest er een dop op dan
Haha oh wat grappig. Ik kan me herinneren dat mijn moeder bij voorbaat al zei dat ze dacht dat het shirtje wat ze meegenomen te klein van Timo, nou ja, dan geven we het wel aan ruben en dan kopen we in NL wel wat voor Timo. Proest, het heeft nog 2 jaar in de kast gelegen voordat Timo het aankon. Dus niets te klein. Wel lief dat hij wat voor jullie mee had. Heerlijk trouwens vijgen en dadels. Zal ik maar even langs komen dan? Met mij gaat het nog niet geweldig nee. Ik ben nog altijd erg benauwd en omdat de oorzaak een virus is kunnen ze er niets aan doen. Dus ik moet het uitzieken. Vandaag is het een slechte dag. Sleep mezelf echtw eer door de dag heen. ben net wel naar de intocht geweest en ben nu echt kapot en nog benauwder dan ik al was. Woensdag heb ik cursus en daar wil ik eigenlijk wel heel. (ik ga de collega's begeleiden die een opleiding gaan volgen. Dus mijn eigen collega worden mijn 'stagiaires'. Is voor ons iets nieuws, dus de praktijkbegeleiders worden voor een hele dag op een cursus verwacht. Geen idee wat ze me allemaal willen leren, maar ik laat me wel verrassen. maar goed, dat wil ik dus liever niet missen. Verder heb ik nu al 3 diensten met mijn eigen stagiaire gemist en omdat het met haar helemaal niet zo goed gaat wil ik er met mijn neus er bovenop blijven zitten. momenteel heb ik het gevoel dat ze tussen mijn vingers door aan het glippen is en doelloos rondzwemt. (meisje van 17 die denkt dat ze het allemaal wel in huis heeft maar ik zie alleen maar een schoppende puber). Donderdag heb ik twee mensen van het hoofdkantoor die in het werkveld komen kijken. de bobo's die willen kijken waar de werkdruk ligt. Nou kom maar, dat zal ik je haarfijn laten zien. Dus allemaal redenen om graag te willen werken, maar of dat dat allemaal gaat lukken? Ik ben vast besloten dit goed uit te zieken, want anders blijf ik hier de hele winter mee klungelen 9spreek ik uit ervaring).
Lindada, ik zou zelf niet aan touwtjes gaan trekken hoor. Stel je voor dat je iets beschadigt. En mannen...... praat me er niet van. Wij vieren hier nog geen Sinterklaas, ze begrijpt er toch nog niks van. Alleen het feestje van kantoor dus, naar Ballorig. Ja hoor Jenny, kom maar gezellig dan zet ik de vijgen voor je klaar . En dat shirt, die is echt giga! Ze kan hem nu aan als soepjurk tot aan d'r enkels. Balen meid dat je zo benauwd bent en weinig kunt doen om sneller te herstellen. Ik kan me voorstellen dat je volgende week aanwezig wilt zijn op je werk, maar als je te snel weer begint heb je jezelf er straks mee. Lastige keuze.
Whahaha Natas, dat is wel erg groot ja !! Als ze puber is past ie vast !! Sms van REbbel: Ze mag nog niet naar huis, als het goed is morgenochtend vroeg!!!
He Natas, fijn dat Chris weer goed thuis is. Leuk dat hij voor jullie op pad is geweest, het gaat om de gedachte zeg maar, maar hoe een mens geen dadels of vijgen kan lusten snap ik echt niet!!! Bruidje wat een leuke foto's, mooi kamertje geworden hoor! Sam meid, ik hoop dat het snel wat beter gaat. Pippo sterkte met de zieke kleine mensjes!!! Jenny jij uiteraard ook beterschap, hopelijk krijg je snel wat meer lucht. Bengeltje dat woog Tom pas bij 14 maanden en 83 cm, dus niks mis mee, lekker dat hij wat reserve heeft toch?! Zo hier gisteren mex. griepprik gehad. en Tom gaat maandag. Ik heb een giga drukke week voor de boeg, dus na volgend weekend ben ik er vrees ik pas weer...
Hee mariss.. Dank je wel. Ik hoop het ook! Verder ik snap wel hoor dat Natas die niet lust.. Ik kom ze ook niet opeten !!! Maar Mariss dan zijn er meer voor jou Sterkte met je drukte volgende week!!
Dank je wel Mariss, maar vrees dat manlief ook ziek zal worden! Moet ik de boel hier wat draaiende houden...maar goed dat doe ik al mijn hele leven
Oh Sam, dat weet ik wel! Hier met vlagen onpasselijk en gevoelige tepels... Misschien wel een goed teken...
Alles goed.. Die voelt zich prima en de kleine meid doet het zo super.. Makkelijk kind. Die slaapt bijna elke keer 3 uur tussen de voedingen in..eten en slapen !! Geef mij zo'n kind !!
Haha ach als t maar gezond is !! Jildou was eerst ook geen moeilijke baby de eerste 3 weken.. Daarna is het vrij logsich. Achteraf is zij erg misselijk geweest van de medicijnen dus ja, logisch dat ze daarom niet altijd even makkelijk was.. Nu is ze gelukkig wel een stuk makkelijker!
heb een club pokerende mannen in huis...gezellig! heb me maar even afgezondert op de bank met laptopje