wat moet ik doen?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dennisenjose, 21 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi allemaal,
    ik heb een probleempje ik weet niet wat ik moet doen kan, iemand me helpen??
    Het zit als volgt: ik ben nu 7 dagen over tijd en heb 5 tests achter de rug. 2 met een supervaag streepje en 3 zonder resultaat, 1 daarvan was de laatste, dus nu weet ik nog niet of ik wel of niet zwanger ben. Ik word helemaal krankjorum van dit gedoe allemaal. Na een week over tijd te zijn zit dat hormoon hcg toch voldoende in je urine???
    kan iemand me gerust stellen of zeggen wat ik kan doen, want ik zit met me handen in het haar. Ik dacht dat dit een leuke tijd zou zijn maar dat het zo onzeker zou zijn had ik niet verwacht. :(

liefs jose

2. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hallo,
    maar ook als het vaag is , dan zit dat hormon in je urine.
    anders moet je naar de HA. en even laten testen
    groetjes doreen

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zou ook zeggen, ga even naar de HA voor een bloedtest, dan weet je het zeker

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd een bezoekje aan je HA is het enige wat je nu nog kan doen om van je onzekerheid af te komen
    of nog even geduld hebben :) en over een week nog eens testen

succes

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Ik weet niet of je regelmatig menstrueert, maar misschien is het anders wel zo dat je dit keer een langere cyclus hebt en je dus nog niet 1 week overtijd bent?

6. KaChris

KaChris Niet meer actief

Hoi.

Ik had ook pas de 9e dag een positieve test.
    Bij mij blijkt nu dat we een luiwammesje krijgen. Er heeft wel bevruchting plaats gevonden, alleen is deze hummel een week rond de baarmoeder gebleven en is zich toen pas gaan nestelen.
    Ik heb mede daardoor ook pas laat een positieve test gehad en we kwamen er bij de echo achter. Dit doordat ik 10 dagen later ben uitgerekend, ondanks dat ik mijn cyclus precies weet en had opgeschreven in de agenda.

Ik zou ook naar de huisarts gaan om daar even te testen, wie weet!!!

Groetjes Karin

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Dennis en Jose,

Vervelend, die onzekerheid.
    Als je een goede test zoekt koop dan de digitale test van Clear Blue.
    Deze werkt niet met een streepje, maar geeft duidelijk
    zwanger/niet zwanger aan. Geen twijfel mogelijk.
    Ik hoor graag wat de uitslag is...

Groetjes

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb er ook heel veel gedaan voor ik positief testte, maar heb wel gemerkt dat de etos-test het snelst een streepje laat zien. Veel sneller dan Clearblue en Predictor. Dus ik zou dat nog proberen. Als je dan nog niks ziet naar de HA voor een bloedtest?

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Normaal zeggen ze, een streep is een streep. Wat ik wel vreemd vind is dat je daarna nog een negatieve test hebt gehad. Heb je dezelfde testen gebruikt?? Normaal gesproken zou de test juist steeds duidelijker moeten worden.
    Ik zou ook even bij de huisarts langs gaan als ik jou was. Dan heb je sneller duidelijkheid.

10. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Hoi jose,

Maak je niet al te druk, merk wel aan je dat je het even niet ziet zitten meer.

Maar net wat de andere meiden zeggen een streep is een streep en als je nog geen zekerheid heb, ga je urine even langs de huisarts brengen, dan heb je in ieder geval meer zekerheid.

Succes en maak je niet druk.

gr. Patricia

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb je de laatste 3 testen met ochtendurine gedaan? hier zit namelijk het meeste hcg in...
    dat kan al het verschil zijn tussen e negatieve en de positieve testen.
    maar das bealn he... die onzekerheid!

12. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    ik heb 1 test gedaan toen ik 2 dagen over tijd was van de da
    er was een heel licht streepje te zien.
    volgende dag met ochtendurine een test predictor en helemaal niks
    daarna 2 dagen later een clearbleutest gedaan want ze zeggen dat die beter is gewoon overdag en er kwam een heeeel licht plusje tevoorschijn
    toen 2 dagen daarna met ochtendurine een test gedaan kruidvat die liet ook niks zien en de laatste was ook van kruidvat en die liet ook niks zien dus nu weet ik t niet meer ik wacht het weekend af en dan kopen we volgende week nog een test en als die niks zegt dan maar naar de ha zit niks anders op
    voel me wel zwaar kl@te zo :cry: dacht dat het leuk zou zijn
    zit in een klein dipje denk ik :( maar ja we zien wel

Deel Deze Pagina