dankjullie wel meiden.... vandaag voor het eerst weer "normaal" kids naar school gebracht, bakkie gedaan bij moeders die "mijn" stoel versierd had met een slinger met een strik erin (van toiletpapier ) met een brief eraan dat ze me gemist had en welkom met Zoë en dat de kaarsjes speciaal voor ons branden (was nog een beetje schemerig dus heerlijk gezellig binnenkomen)... ff bakkie gedaan bij broer die jammer genoeg wegens ziekte niet hier langs kon komen, dus ff de kleine meid daar laten zien, die zijn tranen niet kon bedwingen toen hij haar vast had (was zo lief om te zien, grote kerel van 40 met tranen over zijn wangen ) en daarna boodschappen gedaan en nu lekker met een bakkie koffie ff ontspannen achter deze vierkante bril....
Smoekie Gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter! Wat fijn dat alles zo goed is verlopen en dat je nu al weer in je ritme begint te komen Geniet er maar met volle teugen van.
Ik vroeg me al af waar dat bevallingsverhaal van je bleef, Smoekie.. Niet een keer in me op gekomen om in dit deel van het forum te kijken.. In elk geval van harte gelfeliciteerd en geniet ervan!
Dat had ik dus exact hetzelfde. Ik dacht: Die zal toch onderhand wel een keer in tweeën gevallen zijn :-k . Niet er bij nagedacht dat het wel eens onder GEBOREN zou kunnen staan Van harte in ieder geval met jullie dochter!
hahaha ondanks dat ik al zo "vroeg" weeën had, is ze toch nog ff lekker blijven zitten... en tja zoveel topics maak ik zelf niet aan, maar dit kon ik toch niet onvermeld laten meiden... ben gelukkig niet in 2en gebroken al heb ik die gedachte wel even gehad tijdens de bevalling zelf, maar ach dat mag de pret niet drukken he.... kleine meid is inmiddels alweer 2 wkn en 3 dgn, en zit er net aan te denken dat ik nog helemaal geen foto van haar in mijn album heb staan.. daar zal ik in ieder geval ff verandering in gaan brengen.... dankjulliewel meiden.... gr.smoekie
dankjullie wel meiden...we zijn er zelf ook wel trots op.... tis ook echt een heerlijk dingetje zo lief en zo klein...was ook echt wel weer wennen zo ineens weer zo'n klein poppetje hoor, maar ja gelukkig is het net als met fietsten je verleert het eigenlijk nooit he... dankjewel meid, voel me ook best wel goed moet ik zeggen.... kan ook eigenlijk niet anders he.... blijft altijd weer wonderbaarlijk als je ziet wat er al die tijd in je (andermans) buik heeft gezeten