Hey lady's! Ik ben er een beetje laat mee maar beter laat dan nooit, zeggen we dan maar! Ik ben dus donderdag 8 januari bevallen van een prachtige dochter genaamd Zoë Jaylin. Ze weegt 3860gram en 53cm.. Ze maakt het goed... Ik ben woensdag geprimed, woensdagavond begonnen de weeën al.. In de avond had ik 1cm ontsluiting en de volgende morgen 2cm.. De verloskundige van het ziekenhuis heeft mijn vliezen toen gelijk gebroken en ik ben toen gelijk ingeleid.. Kreeg een infuus om de weeen op te wekken.. En ze waren behoorlijk hevig... Ik kon ze moeilijk wegpuffen waardoor ik dus een ruggenprik kreeg.. Gelukkig heb ik daarna amper meer me weeën meer gevoeld, wel de harde buiken gevoeld maar verder hoefte ik ze niet meer weg te puffen... Uiteindelijk is ze om 17:09u geboren via de vacuumpomp. Het was een zware bevalling.. Maar toen ik mijn meissie op me buik kreeg was ik alles eigenlijk alweer vergeten... Ik ben nu heerlijk aan het genieten van m'n gezinnetje... Liefs
gefeliciteerd meid! jij hebt je kleine.. super! ik lag vandaag nog met vals alarm in t ziekenhuis. Na een hartfilmpje, testen en echo mocht ik weer na huis. en vrijdag gaan ze kijken of ze willen beginnen dan om te gaan primen. Geniet van je kleine!
Heey Jennifer, GEFELICITEERD met je dochter! Hoe is het nu met je? Las dat je een zware bevalling hebt gehad. liefs
Thnx meiden! Voor al jullie lieve berichtjes... @ winnietje: Ik heb idd een hele zware bevalling gehad.. Ik ben blij dat ze eindelijk is geboren.. Want ik trok het echt niet meer die pijn.. Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Ik en Zoe mochten de volgende dag alweer lekker naar huis toe. Ik voelde me na 3 dagen alweer wat meer mens.. En ik hoef nog maar 1 kilo af te vallen tot ik weer op me normale gewicht ben.. Ik pas al mijn kleding weer die ik voor de zwangerschap aan kon! En jij? Pas jij je normale kleding alweer? Liefs
ik pas nog niet in mijn oude kleren maar dat begint te komen alleen de knoop moet nog dicht haha. hier alles goed. luc heeft alleen heel erg veel pijn van de krampjes echt heel zielig gaat me door merg en been. we hebben nu andere voeding gekocht. Ik voelde me gelijk na de bevalling alweer helemaal de oude maar dat kan ook haast niet anders met een top bevalling 3 persweeen en hij was er. niet uitgescheurd etc. heel fijn. maar geniet lekker van je meisje liefs