Welke naam vinden jullie het leukste? En past het beste bij N.ienke en F.emke? Suze, Katie, Elske of Lotte?
Ik vind qua stijl Suze er wel erg mooi bij, alleen klinkt het niet helemaal lekker in mijn mond. Elske, leuke naam en ook leuk dat er een K in zit. Qua stijl niet helemaal kloppent denk ik.... Katie, vind ik niet echt een mooie naam en er ook niet helemaal bij passen. Lotte, vind ik een hele mooie naam voor bij N.ienke en F.emke. Ik vind Lotte, Suze & Elske hele mooie ideeën voor bij N.ienke en F.emke!
Als je een naam wilt die echt bij Nienke en Femke past, dan zou ik opnieuw voor een naam gaan die eindigt op 'ke', dus Elske. En persoonlijk vind ik dat echt een mooie naam. (Er zijn nog zoveel andere namen eindigend op 'ke': renske, silke, maaike, baaike, frauke ...) Lotte is ook een mooie naam, maar die hoor je overal (ik toch) en daarom zou ik deze dus niet kiezen. Suze vind ik een mooie, zachte naam, echt voor meisjes. Zou hem zelf niet kiezen, hij is ook niet lelijk, maar ik hou niet echt van zo'n zachte meisjesnamen. Katie is niet lelijk, niet mooi. Ik vind dit gewoon geen leuke naam. Het is natuurlijk jullie keuze maar ik vind Elske er echt wel mooi bij passen en dat vind ik ook de leukste naam van ze allemaal.
Elske bij de namen van de andere twee. Anders had ik Suze echt veel leuker gevonden. Silke, Minke of Renske vind ik persoonlijk weer leuker in vergelijking met Elske. Vind Elske wat ouderwets.
Ik zou juist niet voor een naam eindigend op -ke gaan deze keer. Voor mijn gevoel is dat teveel van het goede. Ik vind vooral Lotte, maar ook Suze er prima bij passen. Katie valt wat mij betreft af; die vind ik wat minder bij de andere namen passen.
Ik vind Suze er het leukst bij staan, anders Lotte. Weer ke op het einde vind ik een beetje veel van het goede.
Ik vind ze er allemaal bij passen, alleen Katie iets minder, maar dat vind ik sowieso geen mooie naam. Ik zou voor Suze gaan! Klinkt vrolijk en lekker vlot en is niet zo populair als bv Lotte. Elske vind ik niet echt een leuke naam