Ik ben heel nieuwsgierig welke naam jullie het leukst vinden. Ik ben in verwachting van een jongetje en gezien zijn zusje Lauren heet zou het leuk zijn als zijn naam er bij past.
Zou zelf kiezen tussen Jules of Pepijn. En ondanks dat ik Jules leuker vind, zou ik waarschijnlijk Pepijn overhouden vanwege dat het in dezelfde stijl als Lauren valt. Sebastiaan vind ik wel een oké naam, maar vind ik persoonlijk wat lang naast Lauren (en van namen afkorten hou ik niet). Floris past prima naast Lauren, maar vind ik zelf dan weer niet zo’n leuke naam. Ties vind ik dan wel weer leuk, maar weer niet bij Laure passen Siem als enige zowel los als naast Lauren een nee voor mij. In dit rijtje moet ik nog denken aan Valentijn, Pieter en Fabian. Misschien is 1 van die drie nog iets voor je?
Sebastiaan maar Sebas mooier erbij. Floris ook wel wel leuk maar Florian er mooier erbij. De rest vind ik niet zo leuk .
Ipv Sebastiaan misschien Sebastian! Hier vanmorgen vroeg mn nichtjes laten zien waarom Sebastian geen Sebastiaan heet. "Sebastiaan de Spin" vond btw met 1 a ook wat meer van deze tijd.
Lastig kiezen, ik vind alle namen wel leuk en passen bij Lauren. Als ik heel kritisch kijk vind ik een naam met 2 lettergrepen dan het beste passen. Zelf twijfelde ik tussen Floris, Pepijn en Jules. Ik heb Floris en Pepijn gestemd, omdat er over Jules nog wel eens verwarring is over hoe je het moet uitspreken. Maar ook de andere 3 namen vind ik prima passen. Het is niet alsof het ene kind Anne-Fleur heet en de ander D'shontay oid
Siem en Ties vallen voor mij af, ik hou niet zo van die 1-lettergreepnamen. Sebastiaan weer wat lang. Ik heb gestemd op Floris en Pepijn. Jules vind ik ook leuk, maar miss minder passend bij Lauren.
Ik heb Ties gestemd, Siem een goede tweede. Ik vind de overige namen een beetje kak, terwijl ik Lauren een leuke, vlotte naam vind.