Vriendinnetje van me zit in dezelfde situatie als ik momenteel. Beide een tweede meisje op komst en beide houden we van stoere namen! Wij hebben de naam waarschijnlijk al maar zij komen er niet uit. Als we beide een naam hebben gaan we dit waarschijnlijk voor alle zekerheid wel bespreekbaar maken bij elkaar. Vandaar hier de vraag wat vinden jullie leuk bij L.ou? Haar dochtertje heet dus L.ou en ze wil hier graag een leuke stoere korte meisjesnaam bij. Alvast bedankt!
Ik moet gelijk denken aan Mae of Nouk. Verder misschien: Nim Fem Pam Keet, Kaat Gwen May Pip Jip Iva, Ava Noé Nomi Nika
Ik moet meteen denken aan Nim of Pip! Verder: Brinn, Eef, Fee, Fem, Fiep, Flo, Gwen, Jet, Joy, Kee, Kes, Nien, Noor, Pien, Puk, Rae, Suus, Tess
Mare Keet Britt Jill Juul Yara Vie Ella Bo Marthe Imre Isa Wende Sue Liz Noor Suus Tara Kim Tamar Pip Nele Fee Yazz
Lexi was het eerste waar ik aan dacht. Anders: Sam Faye Quin Inte Neve Jess Ayla Nika Jazz Rava Yuna Sage
Lou vind ik echt een geweldige meisjesnaam! Wies vind ik ook enig, maar kunnen we zelf door omstandigheden niet gebruiken
Reza Dana Reva Junot Joy Nour FEM Mirre Lenne Caro Cleo Ava Febe Jula Dawn Terra Philis Cato Joan Romee Mia Beryl