Kent iemand dit boek? Schrijver is John Green en het gaat over een meisje van 17, Hazel Grace die ziek is (haar longen "doen niet goed wat longen moeten doen") en ze ontmoet een jongen op een groep (Augustus/Gus) Het is zeker geen "voor de hand liggend" verhaal of weer zo typisch een verliefdheid geval. En hij wordt nu verfilmd! De trailer is er en kun je hier zien: The Fault In Our Stars | Official Trailer [HD] | 20th Century FOX - YouTube Ik heb het boek gelezen en ik hou erg van de manier van schrijven van John Green, wil de film ook graag zien
Boek gelezen wil de film heel graag zien . Veel mensen hier denk ik niet haha - gezien de reacties op het andere topic . Ga de trailer straks kijken!
hihi nee, over de film kankerlijers (sorry ik kon het niet laten). In The fault in our stars, gaat het ook om jongeren natuurlijk en die gaan wat minder fijngevoelig met de dingen om dan volwassenen.
Ach ja, maar ze schelden niet met kanker (het is nu eenmaal geen NL film ) Het einde alleen..Denk niet dat ik het wil zien haha.
Dat is het nadeel he... meestal kijk ik dit soort dingen niet, uit een soort zelfbescherming en lees ik het ook niet... Maar pffff nu ik het boek gelezen heb... tja. Ik ben benieuwd wanneer hij hier in de bios komt.
Zal hij wel in NL komen? Ik weet niet hoe John Green bekend is in NL..Ook vraag ik mij af of de boeken in het Nederlands zijn? Ik heb TFIOS in het Engels en ga ooit eens Looking for Alaska aanschaffen
Het boek is vertaald. Een weeffout in de sterren heet het geloof ik. Ik heb 'm in het nederlands gelezen. bol.com | Een weeffout in onze sterren, John Green | 9789047704560 | Boeken