Zo’n honger maar geen trek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb zo’n honger en dorst maar ook nergens trek in.
    Misselijk maar ook weer niet zo misselijk dat ik moet overgeven.
    Wel een weeïg gevoel, moe, slap, zelfs beetje lusteloos. Heb nog nooit zo vaak op de bank gelegen dan afgelopen weken.
    Ik heb ook gewoon honger maar geen gerecht maakt me gelukkig.

Het is mijn vierde zwangerschap maar nog nooit zo erg meegemaakt.

Wie herken dit en heeft tips?
    Voelt ook niet gezond zo.
    Ik eet wel hoor maar weinig, met lange tanden.
    Af en toe ongezond (patat bijv) gaat er dan wel van harte in:rolleyes:
    S’nachts word ik dan wakker met enorme honger.
    Word er zo moe (letterlijk) van en chagrijnig:D

2. MFE

MFE Actief lid

23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hihi weinig tips maar exact hetzelfde (gehad). Nu bijna 14 weken en ik geef echt toe aan mijn honger want ik trek het niet anders. Eet veel gezond en af en toe ongezond. Sport ook nog 4 x per week ongeveer dus het moet wel. Kan nu gelukkig weer normaal eten maar echt ellende he moeten eten en nergens zin in hebben. Sterkte!!!

MIss X vindt dit leuk.
  3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Thanks! @MFE
    We zijn dus bijna even ver.
    Net groente gourmet voor mezelf georganiseerd. Had ff trek in maar nu weer misselijk en toch nog steeds de knorrende maag.
    Volgende op het menu staat groente met dipsaus, er bakt een cake in de oven en als dat nog niet helpt heb ik altijd nog nacho’s met kaas en avocado in de oven die ik kan voorbereiden.
    Blijkbaar nog steeds niet een verzadigd gevoel.
    Ben ook zo moe en slapjes en onderhand een enorme zeurpiet aan het worden haha:D:D:cool:

MFE vindt dit leuk.
  4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.129
    12.105
    113
    Ik herken het wel, maar ik heb wel een aantal soorten eten die ik altijd kan eten. Eierkoeken, kwarkyoghurt, vanille vla met aardbeien, appeltje met walnoten, bananen. Van veel groente word ik heel misselijk, ik eet hierdoor niet heel gevarieerd, maar ik doe wat ik kan en eet keurig mijn vitaminepilletjes ;)

5. littletash

10 mrt 2017
    55
    96
    18
    NULL
    NULL
    Ow dit is zo herkenbaar!! Ben blij dat er mensen zijn die dit symptoom ook hebben haha. Bij de eerste had ik ook geen trek maar toen had ik geen honger. Nu heb ik gewoon buikpijn van de honger maar nergens trek in en de gedachten aan eten maakt mij al misselijk:confused: het vervelende is dat ik elke dag weer een ander gek ding wil eten en daar sla ik dan snel wat van in maar de volgende dag hoef ik t al niet meer. Ik hoopte dat t na 12 weken weg zou gaan maar zo te lezen hebben jullie er nog steeds last van :p

MIss X vindt dit leuk.
  6. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Heb dit ook, het werd gelukkig wel ietsje minder maar heb het nog steeds wel. Ik kan mezelf nu wel soms dwingen iets anders te eten maar dat weeïge gevoel en niet weten waar trek in te hebben, is er gewoon nog steeds.
    Heb dit met mijn vorige zwangerschappen ook gehad dus het komt me wel bekend voor.

MIss X vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina