Hoihoi! De titel zegt het denk ik al . Wij gaan in november trouwen. Zijn er hier mensen getrouwd tijdens de zwangerschap, of is iemand dit van plan? We willen de dag zelf erg intiem vieren met naaste familie (lees: onze ouders, broers en zus) en de twee getuigen (onze beste vrienden). Wel willen we er een mooie dag van maken en gewoon lekker in het wit trouwen , in het gemeentehuis. Er worden ook foto's gemaakt. We trouwen in de middag en daarna willen we nog graag iets leuks gaan doen. Ik ben aan het twijfelen over een uitgebreide lunch op locatie, of bij ons thuis lekkere hapjes klaarmaken en alles feestelijk aankleden. We willen het i.v.m. de aankomende geboorten niet al te duur maken. Wel willen we volgend jaar dan een uitgebreider feest geven. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/ideeën!
ik zou ergens anders geen eten/lunchen. Dan heb je ook niet alle "troep" in huis die je dan ook nog moet opruimen.
Mijn beste vriendin in zwanger getrouwd. Het was een prachtige dag. Ik was de trotse getuige. Ze hebben na het trouwen een tuinfeest gegeven met een BBQ.ze had wel een catering en buren van haar schoonouders hadden zich vrijwillig aangemeld als obers. Het was prachtig en niet te veel poespas. Ze wilt nog wel een keer een echt feest geven met een mooie echte trouwjurk.
Ik wil toch wachten tot na mijn zwangerschap. En het is toch ook leuk als de kleine het ook kan meemaken
Vriendin van me is laatst met 39 weken getrouwd en die hebben een lange lunch gegeven voor familie en vrienden. Dat was om vijf uur afgelopen en was dus ook de dag klaar. Ik vond het zo geslaagd dat ik het zelf ook zo wil gaan doen. Ik heb namelijk helemaal geen zin om een dag in de belangstelling te staan.
Haha, ik ben getrouwd met 38 weken zwangerschap. We wilden het klein houden en 's middags alleen lunchen ergens. Uiteindelijk ben zijn we 's ochtends getrouwd en lag ik 's middags in het ziekenhuis (i.v.m. hele erge herniaklachten), kreeg ik een ruggenprik in mijn huwelijksnacht en zijn we de volgende dag trotse ouders geworden van onze zoon. Leuk verhaal voor verjaardagen Ik zou het ook ergens anders vieren dan thuis, dan heb je geen werk meer bij thuiskomst. Heel veel succes met je voorbereiding! Oh ja, denk er goed aan dat je vingers opzwellen. Mocht je ringen willen doen, doe dit dan voordat ze zijn opgezwollen of na de bevalling. Ik heb mijn trouwring dus nu om mijn middelvinger, het is een stalen ring en kan dus niet verkleind worden. Fijne dag alvast!
Ik ben getrouwd bij 7 maanden zwangerschap. Wij hebben het ook klein gehouden. In de ochtend foto's gemaakt op een speciale locatie. Met een kleine groep in de middag naar het gemeentehuis. Toen door naar het kasteel waar we foto's van het hele gezelschap hebben gemaakt. Eenmaal thuis, hebben we wat gedronken en taart gegeten. Daarna doorgegaan naar het huis van de tante van manlief waar wat meer mensen kwamen, we hebben catering laten komen en toen hebben we tot 1uur s'nachts een feestje gehouden. Ik had deze dag voor geen goud willen missen en vond het door mijn zwangerschap extra bijzonder. Ik was wel moe, maar dat kwam er pas uit toen we eenmaal in het hotel waren . Alvast een supermooie dag gewenst!!
Ik ben ook zwanger getrouwd. Hadden thuis lunch met broodjes en gebak. Ook met intiem gezelschap. Erg geslaagd maar was ook kapot achteraf!
Jep hier ook zwanger getrouwd, was 7 maanden ongeveer. Hebben het heel klein gehouden en alleen onze directe familie uitgenodigd. Na de plechtigheid koffie en gebak op het strand. S avonds een kleine borrel. Was inderdaad gebroken nadien maar vond het wel heel geslaagd
ik was 30 weken toen we trouwden.. we hebben een feestje in de tuin van familie gehouden. . ongeveer 55 personen waren er.. Had een echte trouwjurk dat wilde ik zeker We trouwden om 13uur en erna gingen we foto's maken, aansluitend het feestje beginnend met taart en vlaai koffie. rond half 9 buffet geregeld Door cateringbedrijf.. Laatste visite ging rond 12uur weg.. ik was kapot.. Maar dat was Ik al om 8 uur s avonds! vermoeiend maar heb er geen spijt van. was op de geboorte van onze dochter na, de mooiste dag van mn leven
Goede tip. . wij kregen deze tip bij de juwelier en daarom dus 3 weken van te voren de ringen pas gekocht. past nu nog perfect. wij hebben titanium ring en kun je inderdaad nooit kleiner maken
Bedankt voor jullie reacties! We gaan er eens goed over nadenken wat we die middag gaan doen. Thuis met hapjes is wel wat goedkoper, ik wil namelijk ook een leuke jurk kopen en ringen. Maar we kijken eens wat mogelijk is!
Wij trouwen volgende week! Het wordt een vrij grote bruiloft in het buitenland, heb er helemaal zin in! Gelukkig heeft mn schoonmoeder bijna alles georganiseerd, dat had ik niet zo goed getrokken nu. Maar heb enorm veel zin in de dag!!
Wij hadden vanmorgen gratis kunnen trouwen. Omdat al het geld in de kinderspullen gaan zitten zou het een hele sobere bedoeling worden, zonder romantisch aanzoek. Ik heb dr toen ff overna gedacht en gekozen om het niet te doen. Het komt nog wel een keer als we de mogelijkheid hebben voor iig een mooi romantisch aanzoek.
Hier ook getrouwd toen ik zwanger was! Ik was 25 weken, ringen hebben we gekocht op 'oude' maat, van een ring die ik daarvoor al goed paste. Liefs,
Wij gaan over 2 weken trouwen Heel klein, maar ik heb er wel ongelooflijk veel zin in! Ringen doen we niet. Ik houd al heel lang veel vocht vast, m'n verlovingsring pas ik sinds een week of 15 al niet meer. Nu hadden we natuurlijk een trouwring in dezelfde maat kunnen kopen, maar dan had ik 'm sowieso niet om gekund op onze trouwdag zelf, dus van mij hoefde dat niet zo.. Die ringen komen later wel