Hier heeft ze met 37.4 al gevoeld, was toen al bijna helemaal verstreken afgelopen week niet om gevraagd, omdat ik het onzin vond, maar volgende week mag ze gewoon weer even kijken blij dat ze niet zo moeilijk doen!
Ik had er toen ook serieus last van,stond vaak al in de badkamer mijn tanden te poetsen omdat ik dacht dat het wel eens zo ver kon zijn Toen heeft ze gevoeld en probeerde ze meteen te strippen maar dat lukte helaas niet...potdicht!!
Ben bet terug van de verloskundige. Aankomende dinsdag word ik ingeleid. Of meneer moet alsnog zin hebben om er zelf spontaan uit te komen
Ja eindelijk een datum hahah. Nu nog even geduldig wachten. Volgends de verloskundige komt hij zondag haha
39-40wk Daarna om de 5dg geprobeerd maar mijn baarmoedermond was niet rijp genoeg en vk kon dus niet strippen.
Mooie buik! Ik ben net bij de vk geweest, zat er helemaal doorheen door alle pijn ze heeft even gevoeld, maar kon nog nie strippen helaas. Ze heeft ons doorgezet naar de gyn voor intake inleiden, omdat ze me niet meer door wil laten lopen. Maandag moet ik me dus melden in het ziekenhuis en dan horen we meer
Wat fijn zeg prettymuffin! Ik hoop dat mijn vk ook zo met mij mee leeft als ik maandag op controle moet. Ik zit nu al te verzinnen hoe ik de warme dagen door moet komen pff
*breekt in* Meiden ik wil jullie ff extra sterkte wensen met deze bloedhete dagen. Wat moet dat zwaar zijn met die toeters. Lekker drinken meloen eten en met de voetjes in een bakje water sucses! Hopelijk allemaal snel jullie wondertjes in je armen♡ *breekt uit*