Erg herkenbaar! Ik vul een flesje met water of siroop en die zet ik naast de bank. Als ik em 3x vul dan heb ik toch al 1 1/2 liter op Overdag plas ik ook niet veel maar s nachts weer wel *vaag* Hoofdpijn heb ik geen last van, wel af en toe een vlaag van misselijkheid...
Lekker he die voeten Goed omhoog zitten! Hier is het nog steeds rond de 25 graden, dus goed te doen vandaag Jammer dat m'n zusje en zwager zo komen om het huis voor de laatste keer grondig te poetsen, anders was ik lekker in de tuin gaan liggen
Hier komt het ook pas 's nachts..vreemd he :s Denk dat het toch te maken heeft met vocht vasthouden in voeten en handen..'s nachts slinkt alles en het moet er toch uit? Ofzo? Misselijkheid had ik gisteren heel erg, maar toen zat ik ook flink met mezelf in de knoop en was het misselijkheid van de pijn en het huilen. Nu weer weg gelukkig..
De rest van het gezin zit lekker buiten te eten...moeders zit binnen aan een broodje Vind het wel even gescheten in die warmte! Nog max 8 dagen hier.....schiet nu wel op!
Haha ik geef je groot gelijk! Spannend hoor! Toch wel fijn he, zo'n uiterste datum? Ik heb nu wel even genoeg gespamd, dus ik ga poetsen en wachten tot zusje er is. Fijne zondag en waarschijnlijk tot vanavond!
Hier terug van een rommelmarkt-Mac uitje.. Ga straks even alles teruglezen, las al iets over instortende buffetkasten dus dat beloofd wat Eerst even slapen
Jij ook al gisteren een huil/dip dag? En inderdaad vandaag weer iets beter.. Net alsof het stukje acceptatie dat het toch later gaat gebeuren dan gehoopt, na een paar huilbuien toch komt
Nou was echt absurd! En ik weet gewoon van foto's enzo hoe jij eruit ziet dus het was ook zo echt! Jij had je knulletje al vast en helemaal in tranen van het is te vroeg etc etc.. Absurd!
Op t einde ga je idd van alles voelen en wat het dan is.. Voorween, oefenweeen, indalingsween, bewegingen van de baby weet ik het wat je allemaal hebt..
Hier idd vanochtend pas regen, lekker laat boven slapen was geen optie. En dochterlief kreeg de ventilator uiteraard, dus zelf beneden gaan liggen, scheelde denk wel 5 graden.
Bizar he nog niet eens zo lang , haha nou was het maar een teken. Behalve dat heel me lichaam zeer doet en het heet heeft nog geen teken van een naderende bevalling helaas Vanaaf maar weer een regendansje doen
Was het maar een teken meis! Hier ook een slechte nacht; binnen 25 graden en elk uur wakker schrikken; zwetend en met nachtmerrie om me op mijn andere zij te draaien vanwege de pijn in m'n heup. Buik hangt nu zo laag dat elk ondergoed knelt tussen buik en liezen. 37 weken rond nu; ik ben er klaar voor.
Blijf vooral dansen! gisteren op t weer voorspelde ze een bewolkte regendag, nou ik heb vanochtend buiten in een bui gestaan van maar liefst 5 min... Heerlijk! Toen was t gedaan en kwam de zon weer! Heb zo'n leuke vtech bal gescoord, een zilveren schaal, een leuke serveerschaal, een goeie buggy en een knuffeltje