Vrijdag was de kleine voor 3/4 ingedaald dus misschien al wel! Maar de pijn in de heupen heb ik al een hele lange tijd aangezien ik alleen op mijn zij kan liggen en dus verstijfd wakker word om me om te draaien. Soms zijn de dromen over ons kindje, soms niet; wisselt gelukkig!
Die pijn in m'n heupen heb ik ook heel erg D nachts. Ben ook continue aan het draaien en s ochtends helemaal beurs door het te diep slapen en te lang op 1 zij het wordt hier nu wel minder trouwens
Meer mensen die er last van heben dus! Ik kan in mijn slaap niet draaien en dat is naar, want pijn in heup, maar ook goed; plat op rug liggen zorgt bij mij voor daling hartslag vd kleine dus dat wil ik niet per ongeluk in mijn slaap doen.
Ja hier ook last van m'n heupen hoor, vooral na lang in dezelfde houding. Als ik op mijn rug ga liggen is het meteen disco
Het vreemde is; ik heb nergens echt last van als ik op mijn rug zou liggen. Deed het nooit want wist dat de linkerzij beter is, maar ik merk alleen licht ongemak en de kleine holt achteruit als ik het doe.
Hallo dames, hoe gaat het hier? Gerommel of nieuwe baby's vandaag? Ik moet mijn banner nog aanpassen, want ik ben dinsdag bevallen van onze zoon J. Helaas moest ik in het zh blijven ivm hypertensie en moest ik na ontslag donderdag terug ivm hoge koorts. Nu weer thuis met antibiotica, maar met de kleine gaat alles goed!! En ik ben zoooo verliefd op hem Volgen jullie snel?
Op rug liggen is hier gegarandeerd binnen 1 minuut duizelig en buikpijn, geen hit meer dus Gefeliciteerd Samurai!! Hoe voel je je nu?
Hier sinds vanavond pijn aan mijn linker heup. Vanmiddag wel wat gelopen over de kermis maar toch niet super ver.... Van mij mag ze onderhand wel komen....