Vanavond flink wat harde buiken gehad, maar niet pijnlijk, zegt dus weer niets Morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen
Hier ook niks.... vandaag maar een dagje poetsen. Het huis weer lekker op orde brengen! nu nog in bed want wakker omdat manlief om 6 uur thuis kwam omdat hij zijn ov chip kwijt is... paniek dus. Jammer want ik kan nu niet meer slapen!
Hier ook weer een helse nacht bah. Zometeen nog maar even terug het bed in om te slapen of teminste een poging tot. Gelukkig vannacht geen instortende kasten Nog een nachtje en als het goed is heb ik dan heel snel een beeb in me armen
Hier een redelijke nacht.....ben alleen zo vaak wakker! Hier nu eindelijk de beloofde afkoeling en bui! Gelijk alle ramen en deuren open, want het is nog steeds 26,5 in huis. Even van genieten dames want het ziet er erg zomers uit de komende tijd!
Hier redelijk goed geslapen ondanks dat het nog warm was in onze slaapkamer... In huis begint het eindelijk iets af te koelen Ik heb wel een beetje last van m'n darmen, moest gister 3x naar de wc (kleine beetjes) en vanmorgen was het echt dun (sorry) Wie weet een voorteken maar durf haast al niet meer te hopen Rond 12 uur naar de vk, even flink klagen, ben benieuwd of ze me willen helpen...
Een dikke knuffel voor alle meiden die weer rot geslapen hebben! Hier een oke nacht gehad, wat je tegenwoordig al oke noemt XD 'Maar' 6 keer uit bed geweest en weer een uurtje of 5 gepakt, voel me meteen een stukje beter Net bij vk geweest, met haar nog even besproken hoe we het gesprek met de gyn in gaan en een paar goede tips gehad. Vooral niet opgeven en echt aangeven dat het klaar is! Ik heb zelf aangegeven dat ik woensdag het liefst zou starten, dat vind ze een goed idee. Kan dan eventueel vanmiddag nog terugkomen voor strippen, wie weet wat dat nog kan doen. Ze wilde ook geen nieuwe afspraak meer maken voor controle, aangezien ze ervanuit gaat dat het niet meer nodig is. Heel fijn om de vk op die manier achter me te hebben staan, dan zit ik straks ook wat zekerder in het gesprek met de gyn Heb nogal de neiging om dan dicht te klappen en akkoord te gaan met dingen waar ik later spijt van ga krijgen (pas inleiden over 2 weken bijv.). Lindsay spannend! Succes, ik duim voor goed nieuws
Oh had ik maar zo'n fijne vk! Tranen rollen al over m'n wangen bij het idee dat ze me tot het uiterste einde door laat lopen Hoop dat ze door heeft dat ik gewoon op ben... maar goed ik hou jullie op de hoogte dames! Ik ben iig erg blij voor jou prettymuffin
Meiske toch Als ze het niet doorheeft zou ik lekker de traantjes laten gaan zometeen hoor, dan moet het wel tot d'r doordringen Sterkte!
Oeh spannend meiden!!! Hier opeens weer last van mijn rechterbil! Fijn om met 38 weken nog eens last van bekken te krijgen. Komt denk ik van het gehang van afgelopen weekend. Nu samen met mijn man een rondje huis maken, was doen, stofzuigen.....
Nog 7 dagen.....volgende week om dit tijdstip ben ik bevallen Net hele beneden verdieping gedaan met man (hoe kan het zo'n puinhoop zijn als je buiten bent?) en de enveloppen geschreven. Nu eten, wasje draaien en maar weer even slapen denk ik