Dankjewel Ja ik ben echt blij dat ik van de vk af ben , dokters in het ziekenhuis zijn veel aardiger en hebben wat meer begrip. Toen ik tegen de vk zei dat ik al weken niet slaap amper kan lopen en er echt klaar mee ben , kreeg ik als antwoord ja vervelend maar je zal toch moeten wachten
Nou dat zou een wonder zijn, ik geloof er niet meer in Net Turks gebak zitten snoepen! Eet nooit Turks, maar dat was toch wel en welkom lekkernijtje.. Gewoon van de Lidl..
Tja voel ik al wat.. had vanmiddag wel flink wat ongi pijn en ook veel last van m'n rug, maar ik ben dan ook gaan shoppen met m'n moeder Nu ik op de bank zit heb ik het idee dat ik iets heb wat richting harde buiken gaat, maar geen idee.. Heb dat nog nooit gehad en kan het dus niet echt benoemen.. Ik ga zo lekker m'n slaappil nemen en naar bed toe denk ik, hopen dat ik vannacht wakker word omdat het begonnen is..
Bij harde buiken niet gelijk een vreugdedansje doen hoor.. Die kunnen na masseren/strippen ook doelloos optreden. *spreekt uit ervaring* Slaap lekker meis, morgen weer een nieuwe dag, hopelijk gaat er iets beginnen!
Mja ik doe nergens meer een vreugde dansje voor, heb er weinig vertrouwen meer in dat ze zich nog komt melden voor volgende week Plus dat ik dus niet eens zeker weet of het wel harde buiken zijn Trusten en ik hoop met je mee, ook voor jou!
Hier vanavond in het ziekenhuis geweest. Had flinke harde buiken richting weeen maar alles nog potdicht. Er was het vermoeden dat ik vruchtwater verloor maar ook dat niet. Nu al sinds vanmiddag onregelmatig maar wel vaak harde buiken. Hoop zo dat het doorzet maar zal wel weer niet. Snik snik! Zit er nu ff doorheen. @jumphola succes morgen!
Owjee ik doe met je mee , heb nu om de paar minuten weeën nu al zo ren anderhalf uur. Is idd geen lekker gevoel zeg
Bij mij komt het te onregelmatig. Maar kan ook echt niet slapen terwijl ik doodmoe ben! Jij veel succes!