Ja redelijk weeën zijn erg pijnlijk maar nu met de ruggenprik goed te doen. Ben in shock dat ik zosnel al 10 cm heb. Nu nog de laatste loodjes
Ik lees ook geregeld 'stiekem' mee en wens jullie allemaal sterkte met de laatste loodjes, zal vast niet altijd meevallen met het warme weer! Maar oooo.. hoe graag jullie van die buik af willen.. zo heb ik hem gemist hoor na de bevallingen! En nu stiekem nog vaak
Spannend zeg Jumphola Succes met persen!! Ytest wel fijn dat ze de afspraak wat eerder willen zetten, mijn vk doet ook niets voor de 41 weken helaas. Balen marjolinos dat het niet heeft doorgezet! Prettymuffin balen zeg van je nacht hopelijk heeft het strippen morgen meer effect. Hier ook een waardeloze nacht sliep pas om half 3.
Hallo meiden, Ik volg jullie al een tijdje. En vindt jullie verhalen echt super om te lezen. Maar dacht nu echt van laat ik ook eens wat schrijven. Jumphola mijn gedachte zijn bij jou en zo leuk hoe je in deze toestand nog zo relaxt over komt met de status. @ Babyangel, dan kom ik je wel gezelschap houden, haha mits je het goed vindt. Nou overige meiden veel succes en ik hoop voor jullie op een spoedige bevalling want zo is het ook niets. En zeker nu de warme dagen er weer aan zitten te komen. X
Dat is ook geen tijdstip om in slaap te vallen nee Ik hoop dat de slaappil vannacht wat meer doet voor me..
Juist niet toch? Neem aan dat dat soort pillen het beste werken als je er nog niet aan gewend ben. Denk dat ik alleen gewoon teveel aan m'n hoofd had om het z'n werk te laten doen. Vandaag ben ik wat rustiger na de tegenslag van gisteren, dus goede kans dat het dan wel gewoon lekker z'n werk kan doen
Ja jumphola is de rustheid zelve Wat geinig dat iedereen zo meeleeft Jij heel veel succes met de laatste weekjes, en leuk dat babyangel niet alleen overblijft
En ik ben er ook nog dus zijn al met ze drieën haha.... jumphola heel veel succes !! En Ytest jij zo ook hè .... Xx
Nou tis een heel verhaal geworden, strippen ging zoals ze al had gezegd niet, maar ze heeft wel de boel weer opgerekt, iets pittiger dan vrijdag. Aankomende vrijdag heb ik 'vervroegd' de 41 wk controle met ctg. Blijkt alles dan oké te zijn gaan we proberen om dit weekend in te leiden. Hebben we een niet meewerkende gyn of Vk in het ziekenhuis die absoluut niet wil inleiden mag ik terug naar de Vk om alsnog te strippen. Hopelijk komt het alsnog uit zichzelf, maar anders heb ik goede hoop op inleiden aankomend weekend!
Mijn duimen draaien dat hij of nog voor het weekend komt of dat je inderdaad ingeleid wordt. Komt vast helemaal goed.... Nog eventjes kop op xx
Spannend meid!! Maar even wat anders,ze kan niet strippen maar heeft de boel wel "opgerekt" hoe doen ze dat dan? Anyway,we tellen af naar het weekend...spannend!
Ze zei: strippen gaat alleen als je bmm zo goed als weg is, pas dan kan ik met m'n vingers rondom die vliezen losmaken. Als ik dat nu ga doen schiet je tegen het plafond. Wat ik nu ga doen is met 2 vingers in de baarmoedermond omdat je al een cm of 2 hebt, en dan duw ik die twee vingers flink uit elkaar naar een cm of 3 à 4 en dan draai ik rond. Dus de vliezen maak ik niet los van je bmm, maar rek wel je bmm op in de hoop dat het kindje daarop reageert.. Houd wel rekening met wat bloed. Maarja van vorige week ook geen druppeltje bloed gezien.