Wel fijn is dat he, dat je weet dat het oke is op welk moment je ook belt. Ik kan me daar anders echt weer druk om gaan maken
Ja we krijgen een meisje maar maak daar geen geheim van mag manlief al niet meer bellen want dan denkt hij dat het begonnen is. Dus app nu maar af en toe ..
Haha das helemaal zielig Bij mijn vriend is het restaurant vanaf 10 uur gesloten, dan kan ik het bedrijf niet meer bellen. Heb ik zo'n noodnummer, die moet ik dan net zolang blijven bellen tot er iemand opneemt XD
Das goed nieuws prettymuffin dat ze je heeft kunnen strippen, hoop voor je dat het op gang komt! Ik neem 2 kledingsetjes mee naar het ziekenhuis. Een compleet setje met oa rompertje lange mouw, broekje, overslag vestje, muts etc. En een boxpakje. Ik heb ook nog een jasje en wikkeldeken ingepakt. Had nml gelezen dat baby's niet direct de warmte kunnen vast houden en dat ze daarom iets met lange mouw adviseren. Daarom heb ik van alles wat ingepakt, zit ik altijd goed
Ik heb hier inmiddels ook de hoop opgeven dat ze nog voor m'n volgende afspraak bij de vk komt... Zal je altijd zien, iedereen denkt dat ze eerder komt en uiteindelijk ga je zwaar overtijd
Net nog een goede wandeling gemaakt en gek gedanst op slechte muziek.. Maar dochterlief lag in een deuk dus wat maakt het uit.. Nu even een tukkie doen
Ahh wat een schatje jumphola gefeliciteerd nu heerlijk genieten! Spannend prettymuffin hoop dat het door gaat zetten! ! Hier vanmorgen weer controle gehad ze gaan volgende week donderdag Proberen te strippen! !!