Zo! 37 wk.. Alles klaar.. Laat maar komen!.. Of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ytest, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Inderdaad, tussen half 10 en 10 ook. Dochter wordt gem. Om 7:00 uur wakker.

Vanavond vanuit bed kijken :)

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan me voorstellen ja dat je liever hebt dat je eigen lichaam alles in gang zet. Helaas hebben we er geen knopje voor ;)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haal dan snap ik het wel. Die angst is dan ook wel weg natuurlijk van wat als het weer zo'n hel wordt, dat heb je dan niet. Al lijkt me herstellen van 3 keizersneden ook niet tof!

4. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ook bijna 37 wkn en ben eigenlijk verrassend rustig (normaal errug ongeduldig;)). Maar heb nu eigenlijk pas rust. De laatste weken verbouwing in huis, opgenomen ivm hypertensie en afwijkende leverwaardes, stuitligging, maar goede draaipoging en ga zo maar door. Nu lkr thuis en mijn vriend is bezig met de laatste verf dingen, dus denk dat de rust ook snel omslaat naar wachten hahaha.

Op dagen als gisteren (waaaarm) vind ik het wel zwaar worden. Hadden jullie het ook zo warm???
    OW...vandaag maar lkr wat dutjes dan zie ik mss ook de wedstrijd vanaaf ;)

Succes voor alle wachtenden!!!

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Poeh, het is wel benauwd zeg! Zweet als een otter!

Ik denk dat ik vanmiddag ook maar naar bed ga, anders haal ik het ook niet. Gisteravond de eerste helft gezien en toen vond ik het wel genoeg!

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha dat euforische gevoel duurde bij mij maar heel kort. Heel even zo relaxt dat alles klaar is maar snel daarna sloeg het om in: kom maar!

Dutje zat er hier niet echt in, dochterlief had er na een uur al genoeg van :(

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kheb t voetbal wel afgekeken en daarna zo moe maar toch nog niet zo denderend geslapen.

Jullie?

8. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Na 90 minuten kon ik niet meer en aangezien mijn bloeddruk gisteren al vrij hoog was ;), ben ik maar naar bed gegaan. Op een gegeven moment wakker geworden van een hoop gejuich en blije vriend die ineens in de slaapkamer stond haha

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft er denk ik meer mee te maken of de baby er klaar voor is... ;)

Ik ben nu ook 37 weken maar van mij mag de beeb nog wel een week of 3 blijven zitten hoor!

Het late opblijven van gisteren is alleenwel killing. En dochter lief bleef al heel lekker tot 8 liggen maar nog voelt het of er een "trein" over me heen is gereden. Zzzzzzzzzzzz.....

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Succes met de laatste loodjes meiden :D

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector

Ik ook niet....steeds wakker. Dacht om 8 uur ga er maar uit, maar ben toch nog in slaap gevallen tot 10 uur....maar uitgeslapen, dat niet :)

Vandaag zijn wij 2 jaar getrouwd en met de spanning van gister, had er iets op gang kunnen komen en was het wel een mooie datum geweest :p

Gisteravond was de kleine wel druk, zal wel door de adrenaline komen van het voetbal. Merkten jullie er wat van?

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik weet niet of t door t voetbal kwam maar inderdaad een heel druk kindje gisteren!!

Gefeliciteerd met je jubileum! :D

Dinsdag is m'n man jarig, ben benieuwd :D

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hihi hier andersom, man kon de penalty's niet aanzien :p

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Knap en fijn dat je er zo over denkt! :) ik wou dat ik dat kon.. Liever gisteren nog dan vandaag ;)

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bedankt! Lief :)

16. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Hallo dames! Even twee dagen afwezig geweest, vanwege weekend van m'n vent, hoe is het met iedereen?
    Ik heb uiteindelijk voetbal afgekeken en op vriendlief gewacht, die was om 1 uur thuis en had ik al de hele week gemist door zijn werkuren. Samen dus de laatste bal gezien en toen lekker naar bed gegaan. Was de eerste nacht sinds weken dat ik goed heb geslapen XD

Helaas ook de laatste, m'n ribben gaan steeds meer pijn doen waardoor ik de hele nacht wakker lig :( Maar, vanmorgen stuk slijmprop verloren! Ben er klaar voor! :p

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier steeds vaker periode met harde buiken.....maar zoals alles:
    Het zegt niks :p

18. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Lang leve de onduidelijkheid en onzekerheid! :p

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha inderdaad!

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    UHm....ik voel me toch niet zo lekker....

Vage klachten en weet even niet wat ik moet doen.

Heb wat last van harde buiken, vervelend gevoel in mijn liezen, hoofdpijn en mijn rechterhand doet zeer. Alsof die volloopt met vocht zeg maar, dat had ik gister ook....

Kleine beweegt verder wel goed...alleen zorgen juist die bewegingen weer voor harde buiken...

Deel Deze Pagina