Het is echt erg, zo slecht slapen, en als ik dan slaap, droom ik dat ik aan het bevallen ben, meerdere nachten al.. Word ik wakker, zit die toeter er nog
Met hoeveel weken ben je bij je dochter bevallen? Ik hoop dat ons manneke blijft zitten tot 40-41 weken. Ben er nog niet klaar voor, kamertje is nog niet klaar én ik heb echt tijd nodig om van dit bijzondere moment/gevoel afscheid te nemen. Hierna zal ik nooit meer getrappel voelen in mijn buik 3 kindjes zijn écht genoeg!!
Bij Ylana was ik 39.1 toen de bevalling begon en 39.2 toen ze er was Maar dat einde liep heel anders, had ook minder last toen, nu frustreert het bij het zorgen voor haar.. Genieten doe ik ook echt wel van die trapjes maar het gevoel m'n eigen lichaam weer terug te willen wint momenteel. (Zal na de bevalling wel weer veranderen, dan mis ik het maar heb ik weer iets fantastisch terug!)
Ik wens je alleszins veel succes en je gaat dat getrappel nog missen En zeker komen melden bij de kippetjes hé!
Haha ja dat geeft mij nog 1,5 dag Nou droom lekker verder Ytest zul je zien dat ik de laatste word van hier...
Ah Ytest! Eerst al zo lang wachten op je eisprong en nu alweer de laatste loodjes van je zwangerschap! Hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. Succes! En geniet van je laatste zwangere dagen
He meiden, ook hier nog steeds erg stil Vandaag weer even een dag dat ik er helemaal klaar mee ben, maar ja, daar schieten we weinig mee op helaas Vanmorgen wat slijm met bloed, dus ik hoop dat m'n slijmprop nu echt los gaat laten..duimen!
En meestal rond 13-14 uur Heb vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was.....dat is altijd zo raar wakker worden.