weet iemand waar ze leuke riemen voor meisjes hebben?? Niet al te veel bling bling, maar gewoon leuke kleuren. Mag een winkel of webshop zijn hoor.
Ik had er laatst eentje bij een broek erbij, maar dat schoot niks op. Veel te lang! Heel vreemd, paste helemaal niet goed bij die broek. Voor mij niks dus.
thanks, dan maar eens langs de hema denk. Ik zag nu op de site van prenatal ook een leuke: roze met beetje glitter.
Julie heeft er een van de Hema, een effen roze. Ze is heel smal; die riem van de Hema heeft een gedeelte elastiek en is daarom ideaal voor haar. Ze draagt 'm alleen niet vaak, ik zet gewoon de broekjes op de smalste "stand" met dat verstelbare elastiek, dan past het meestal wel.
Was ik toevallig ook net naar op zoek, ik wam op deze site uit: www.bibbeling.nl zijn van het merk Oxxy.
Vandaag ben ik in de stad ook goed geslaagd, eentje bij de hema rood/roze voor 3,95, Wibra paars met witte stipjes maar hadden ook andere voor 1,49 en bij de zeeman hadden ze effen roze en zwarte en nog verstelbare met glitter in het roze, paars en zwart voor 1,29 als ik het goed heb. En ik heb dan in een winkeltje nog een bruine van Oxxy gekocht, en deze is wel iets duurder 6,95 maar de kwaliteit is heel mooi! Nou succes!