Ik heb de laatste weken ontzettende trek in romige kruidenkaas. Ik heb al een paar keer verschillende gegeten. Het goedkope merk van Bas van der heijden..het heet volgens mij Garlain ofzoiets en bij de lidll had ik hetzelfde uitziende pakje gekocht het heette alleen anders, gevre ofzoiets. Op de verpakking stond dat het met stikstof was bereid ofzoiets. Volgens mij betekent dat toch hetzelfde als ingevroren? Nu maak ik me een beetje zorgen. Mag ik dat wel hebben. Er stond niks over lait cru ofzo op. Maar er stond ook niet op dat het verhit was. Weet iemand meer over deze knoflookkruiden(smeer)kaas?
Ja hopelijk hebben jullie gelijk. Ik heb die kuipjes helemaal alleen opgegeten. Hele dikke klodders op toostje of op stokbrood.......hmmm krijg er meteen weer trek in. Ik dacht op het moment zelf.misschien is het niet zo goed.........maar ik kon het gewoon niet neerleggen of stoppen.
Ik eet al 25 weken roomkaas en die kleine zit al 25 weken lekker in mijn buik mee te genieten van de roomkaas. Het kan écht geen kwaad!