@ Jordan. Ik denk dat je mij bedoelde met Fiona? hihi Vandaag weer getest en licht positief. Maar de menstruatiepijn is ook erger vandaag dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Vrees nog steeds het ergste. Morgen bloedprikken.....vrijdag waarschijnlijk eerste uitslag. Morgen zit ik op dag 12. @ Minimens; welkom! Gezellig.Wat lijkt me dat inderdaad zwaar. Uiteraard is een forum ook erg fijn om de wachtweken mee door te komen @ Sas: hoe gaat het? Ik ben benieuwd!!
Violet....Fiona? Die spreek ik in een ander topic. Kennelijk niet zo'n helder moment hahahaha. Licht positief is goed, dan is er toch iets gaande omdat de vorige negatief was. Heb je geen foto? Ben benieuwd!
Hier twee foto's. Nu twijfel ik. Is het lijntje te dun/licht? Ik snap trouwens niet waarom de foto's gedraaid zijn ....
Ik zie een streepje hoor. En zoals ik het op de foto zie een normaal streepje en ook niet super vaag. Ik hoor van veel meiden die zwanger zijn dat ze buikpijn hebben alsof ze ongesteld moeten worden dus het zegt nog niets. Wil je geen valse hoop geven maar ik vind het er goed uit zien hoor. Misschien morgenochtend nog een testje er tegenaan gooien? Als 'ie morgen nog duidelijker is dan weet je hoe het zit Spannend, hoop zo dat 'ie positief blijft!
zo die is toch positief, zo zagen mij testen er ook uit in mijn zwangerschap, en ze zijn niet veel donkerder geworden. die buikpijn kan wel bij een zwangerschap horen ik ga voor je duimen! Hier alles goed, beetje ziekjes dochter ook ziek dus druk met der. Ik ga zondag testen, durf ook niet eerder heb wel een gevoel dat het deze keer niet gelukt is jordan hoe gaat het met jou?
Sas, beterschap voor je dochter. Zielig als ze ziek zijn he. De kleinste van mijn zusje (6 maanden nu) was vorige maand ziek, zo zielig!!! Met mij gaat het goed. Erg moe. Ik probeer zo min mogelijk bezig te zijn met wel of niet zwanger en tot nu toe lukt het me aardig. Heb ik ook geen testdrang maarrr grote kans dat het volgende week heel anders is hahaha. Jij zondag testen dus. Spannend, ben benieuwd. Ook al denk je van niet, ik blijf hopen voor je!!!
@ Sas, aah beterschap voor jullie twee! Zondag testen lijkt mij een goed plan. Ik heb nu ook geleerd dat eerder geen zin heeft Duimen draaien voor jou!! @ Jordan. De moeheid herken ik. En fijn dat je je gedachte op andere dingen kan zetten. Dit lukte mij ook goed in de eerste week. Hier; heb ik de hele dag last van mijn buik/rug. Morgenochtend weer een thuistest en dan bloedprikken. Fingers crossed!
Dit is het testje van vanochtend met een minder gevoelige test dan gisteren. Ik hoop zo dat de bloedtest ook positief is!! @ aan het DUIMEN
Violet!!!!!! Die is echt knal positief hoor. Wauauauauw. Nu die bloedtest nog ff tekkelen maar ik heb er veel vertrouwen in. Ik wacht tot morgen met feliciteren hoewel dit al behoorlijk duidelijk is
Ah dank je Jordan. Wacht idd nog maar even. Vind de uitslag doodeng! Morgenochtend half negen.....Bibberbibber.
Gelukkig wel meteen vroeg in de ochtend. Ik kom zsm checken. Ga duimen maar heb een goed gevoel. Die test geeft niet voor niets zo'n mooie tweede streep. Succes morgenochtend
Bloeduitslag is positief. HCG van 216 Ik ben zwanger!!! Morgen weer bloedprikken maar we krijgen ivm twee puncties de uitslag meteen zaterdag ipv maandag. Als het netjes stijgt dan kunnen we de moeders met Moederdag blij maken
Jaaaa gefeliciteerd! Wat super. Oh ben echt blij voor je joh. Voel je trouwens ook al dingetjes? Sorry voor de late felicitatie maar we waren in de Efteling en ik had een drama internet verbinding daar maar echt goed bericht. Geniet er van!
Bedankt meiden! Zo lief! Raar dat je er zo'n slecht gevoel bij kan hebben en dat het dan toch nog zo positief is. Ik hoop ook zo dat jullie positief nieuws krijgen!! @ Jordan; dat geeft helemaal niks. Leuk de Efteling!! @ Sas; ga je het morgen proberen? Of wacht je netjes tot zondag? Action test is 2 voor 1.50
nee ik test echt zondag! vandaag druk dagje dat is fijn hihi elke keer ongesteldheidspijn dus denk dat het er elk moment aan kan komen al zegt dat ook niet altijd wat he jordaan hoe ist met jou? violet vandaag weer een bloeduitslag?