Heey meiden, Spannend sas. Ik blijf voor je duimen. @Jordan, dank je wel meis. Hopelijk.kan je weer snel met de volgende ronde beginnen. Ik heb vanmorgen flinke krampen/steken gehad.. Echt vreemd en ik ben op me werk dus geen pretje. Als ik mn buik in of uit doe dan deed dat met een steek gewoon zeer. Dat heeft 5min denk ik geduurt. Maar wel raar
Sas, je hebt aan een testcase meegedaan? Ik hoop wel dat je snel meer duidelijkheid hebt. Ik ga voor poging 2 nu. Angela, wat raar. Zit het meer rechtsboven of juist laag? Ik mag meteen beginnen dus vanavond zet ik de eerste Deca spuit. Ik ben bij LUMC geweest en wat bleek uit de reeds door MCK uitgevoerde bloedtesten? Er was al geprikt op auto immuun en dat is dus in orde. Ik ben nog wel geprikt op mijn schildklier. Als daar iets uit komt dan kan ik worden uitgeloot om deel te nemen aan e.o.a. onderzoek met medicijnen die een zwangerschap dan moeten bevorderen. Over 3 weken krijg ik die uitslag. Ook ben ik geprikt op HCG omdat ze zeker wilde zijn dat ik echt niet zwanger ben voor ik ga starten en daar kan ze me ieder moment voor bellen. Ik heb ook de medicijnen meteen gehaald...pfff. Hele lading hahaha. Tas vol maar ik kan er tegen aan
Even een berichtje van een verward figuur want echt, ik ben volledig van de kaart nu.... Ik kan wel huilen maar ik weet niet of het van ellende of van blijdschap is want ik ben back in business. Ik ben net gebeld door de arts van het LUMC...er is HCG in mijn bloed aangetroffen. Een waarde van 25 IU. Dit zou overeenkomen met een zwangerschap van 4 weken! Ik mag dus absoluut niet starten vanavond en donderdag moet ik opnieuw laten prikken!! Ik had me voorbereid op een nieuwe poging daarom ben ik totaal van de kaart nu. Ook omdat ik zo bang ben voor de uitslag donderdag. Pffff.... hoe overleef ik dit in godsnaam? Aaarg. Maar ja, heb nog maagzuur en ben nog misselijk maar wie had zo'n twist kunnen bedenken?? Ik ga ff ergens zuurstof regelen...
@jordan, het zat een beetje rechts boven, rechts van m'n navel daar. Neeee echt Meis? Zoo ik snap dat je je zo voelt Meis, wel verwarrend, waarom niet morgen weer prikken? Aahh Meis toch, had je je nederdaal voorbereid op een nieuwe ronde, nu blijkt dat er heeel misschien een kans is dat je toch zwanger bent! Zo'n twist had je idd niet verwacht, spannend toch eigenlijk wel. Ik ga hard voor je duimen Meis!! Maar ik snap ook dat je je niet gelijk op t blijdschap wilt storten want wat als t niet zo is? Nou Meis,knuffel. Ik hoop dat je zuurstof ken vinden. Wt zegt je vriend?
Zo, ben weer wat op adem gekomen, gelukkig Ben net ff met m'n man uit eten geweest, we moesten het allebei even verwerken haha. Ze doen pas donderdag een bloedtest omdat het om de 2 dagen verdubbeld. Maar ik doe morgen wel een thuistest haha. Oh ik heb die pijn ook gehad. Het gevoel dat je alleen in elkaar gedoken kan zitten en diep inademen doet zeer?
Jordan!!! Jeetje jij maakt het ook spannend!! Wat een schrik! Fijn dat je even op adem bent gekomen. Vreselijk dat wachten! Weet zo wat je doormaakt! Zenuwslopend! Nou ik blijf dus duimen!!!! Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt!
@jordan, jaa die pijn, alleen dan in de begin fase, maar wel met dat diepe inademen wat zeer doet. En als ik dacht dat t weer weg was, kwam er weer zo'n steek. Wat was dat voor pijn, nu ben k nog nieuwsgieriger wat t bij jou was? Ohh spannend morgen een test. Wat goed dat jullie even gegeten hebben, t overrompeld jullie beiden uiteraard.
Nou, ik heb getest hoor. Hij was ietsiepietsie minimini beetje donkerder dan gisteren. We hoeven niet te turen maar het is wel echt heel lichtroze dus helaas niet op de manier van 'WAUW, die is wel onwijs positief zeg'. Ik verlies ook nog steeds bloed dus ik ben een beetje in de war. Maar niet meer zo in de war als gisteren hahahaha. Ik verlies trouwens nog steeds bloed dus weet nog niet wat ik moet denken. Oh en Violet, de test. Het streepje is op foto amper te zien. Angela, dat klinkt echt zoals het bij mij ook was. Ik heb geen flauw idee wat het was ik kon alleen niet rechtop staan.
@jordan, oké, vreemd dus haha. Nou ik ga het wel merken, heb het toch maar even gevraagd bij de vk hier. Je weet t maar nooit. Maar Meis, toch ietsje donkerder? Dat is toch ook wel weer goed? Hoop dat de uitslag morgen ook hoger is geworden, maar het komt toch ook vaker voor dat sommige mensen nog bloed verliezen tijdens zwangerschap? Maar ik snap dat je nog niet weet wat je moet denken, morgen nog maar even de uitslag afwachten dus. Spannend blijft t toch Meis. Ik blijf voor je duimen.
Pfff nare spanning hahaha. Als ik dat bloedverlies niet had gehad dan was het hier nu party (zonder alcohol hahaha)... Ben benieuwd wat de vk zegt!
Haha jaa zeker nare spanning. Misschien komt dat nog na morgen Meis. Nou ik had dus van de week ook even t ziekenhuis een email gestuurd met de vraag hoe verder als t niks is deze ronde. Toen zegt ze dit: Als er nog geen menstruatie is op 24/05/2013 kunt U en zwangerschapstest doen in het Waterlandziekenhuis. Er hoeft tussentijds geen bloed te worden geprikt. Als er geen zwangerschap is belt U weer op de eerste dag van uw menstruatie en starten we op cd 3 weer met een nieuw traject. U krijgt dan ook weer een nieuw recept voor Puregon en Pregnyl. Pregnyl is een hormoon dat de eisprong stimuleert, en is na ongeveer 2 dagen uit het bloed. Dus als dat zo is van die pregnyl, Dan doen m'n tieten niet meer zo'n zeer daarvan, en die steken van gister? Oké ik denk dat ik mezelf nu gek maak Maar kom er nu niet meer vanaf hahaha.
Heb je 5000IE gespoten? Dan is het nu ongeveer uit je lichaam maar niet al na 2 dagen zoals zij zegt hoor. Ben geen arts maar inmiddels weet ik dat het ongeveer 8 dgn max. 10 dagen duurt (Google anders ook even, er is een halfwaarde regel. Per dag halveert de waarde). Je zit nu op dag 8 na Pregnyl toch? Zal nu geen onwijze werking meer hebben dus ik hoop dat die gevoeligheid dus een heel goed teken is
@jordan, jaa dat heb ik gespoten ja, ik vond t ook wel erg optimistisch haha. ehmm even kijken..ja op dag 8 vandaag . ik hoop het ook, wel spannend, t wordt steeds erger
Hoe gaat het Angelaa? En Violet? En Sas? Check mijn banner Nog steeds onwerkelijk maar het is vedubbeld. Zit nu op HCG 52. Heel mooi zei de arts dus dat geloof ik maar dan. Morgenochtend vroeg nog een keertje prikken om het verloop te zien (ook in het geval dat het toch fout zou gaan) maar ze zei dat ik echt zwanger ben dus dan maar een banner erin. Mocht het mis gaan heb ik dat ook eens gehad, een banner De test was geen knaller maar zij gaf aan dat het heel goed mogelijk is omdat het nog beginwaarden zijn en dat het waarschijnlijk vanzelf goed komt.
Jeeeeeeejjjjj jordan. Nu echt gefeliciteeerddd meid Wauw onwerkelijk he Meis, nu feestje zonder alcohol met je man Wauw zo blij voor je Meis, t moest ook gewoon
Thanks Angelaa!!! Ik hou nog een slag om de arm, kan alle kanten op gaan, maar ben ook wel heeeeel blij. Hoop zo dat dit een blijvertje is! Hoe voel jij je?