Zo raar... menstruatie en toch zwanger?....?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mir123, Feb 17, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir123

Mir123 Bekend lid

Jun 9, 2019
    887
    783
    93
    Female
    Ik kreeg vorige week do met 11/12 DPO ( kwartier lang ongeveer) een aantal keer een vrij heftige steek links. Ik dacht nog... innesteling? In de avond bruin verlies en helaas zette het door. Alleen verliep het wel allemaal iets anders. Tweede dag was echt wel heftig verlies en nog erger dan gewone menstruatie volgens mij. Maar dat kan na m’n miskraam in januari.

Nu dag 6 en nog wat bruin verlies. Alleen blijf ik hele tijd rechts af en toe wat steekjes voelen. Dat voel ik ook altijd als ik zwanger ben. Maar test was gisteravond echt nog negatief. Temperatuur 2 ochtenden 36.7.

Ik vind het zo gek allemaal... zou dit een pseudo menstruatie kunnen zijn?
    Iemand bekend met steekjes zonder zwangerschap?

2. Chechi

Chechi Niet meer actief

Als negatief test, je hebt gebloed, lage temperatuur en je bent voorbij je NOD. Dan ben je gewoon ongesteld geweest en niet zwanger. Steekjes kunnen van alles zijn, ik zou mij er niet blind op staren. Alles wijst namelijk uit dat je niet zwanger bent. Dus nee; ik denk niet dat je een pseudomenstruatie hebt.

Sado, Mir123 and Fennec like this.
  3. Mir123

Mir123 Bekend lid

Jun 9, 2019
    887
    783
    93
    Female
    Ik heb me er inmiddels ook maar bij neergelegd. Alleen vandaag erg veel boeren en misselijk. Maarja als de test negatief is, zal het wel zo zijn.

4. Chechi

Chechi Niet meer actief

Misschien toch iets onder de leden ofzo! Je kan jezelf echt gek maken met symptomen, ik weet er alles van. Hopelijk snel zwanger!

5. Mir123

Mir123 Bekend lid

Jun 9, 2019
    887
    783
    93
    Female
    Ja daarom. Ik laat het maar los en wachten wel weer op de nieuwe eisprong. Maar lastig is het soms wel met die symptomen

6. Chechi

Chechi Niet meer actief

Haha ik had altijd allerlei symptomen: misselijk, krampjes etc. De drie keer dat ik zwanger was had ik juist geen symptomen.

7. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Gevaarlijke uitspraak.. ik bleek daarna een bbz te hebben waarbij het hcg heel traag steeg. Lage temp, bloeding precies na nod, negatieve test. Maar kwalen bleven. Onverklaarbaar op dat moment want ja, ik was toch niet zwanger?

TS: kans is groot dat er niks aan de hand is en je misschien iets onder de leden hebt. Hou jezelf
    voor de zekerheid goed in de gaten:)

sabrinab1986 and Mir123 like this.
  8. Chechi

Chechi Niet meer actief

Ik vind alleen steekjes geen echte zwangerschapskwalen. En ook geen BBZ kwalen. Daarnaast hebben de meeste vrouwen (jij blijkbaar niet, maar veel gevallen wel) met een BBZ wel een positieve zwangerschapstest alleen loopt hij traag op. Alles te samen genomen is het dus veel logischer dat ze gewoon ongesteld is geworden. Vandaar mijn reactie.

Mochten steekjes toch meer pijn worden of zijn en er meer kwalen spelen, bloed laten doen bij de huisarts zou ik zeggen :) dan weet je het zeker.

9. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Ja ik herken mij dus wel helemaal in het verhaal van ts. Daarom reageerde ik ook.
    Ik wist dus ook uberhaubt niet dat ik zwanger was, tot mijn eileider knapte. Dit hebben helaas heel veel vrouwen. Een bbz kan zich op heel veel manieren uiten. Daar is helaas geen vast stramien voor. Ik wil zeker niet zeggen dat ts dit heeft, echt niet. Maar wil wel zeggen dat als je dingen merkt aan je lijf die anders zijn dan anders, het heel goed is om alert te blijven en je gevoel te volgen.

sabrinab1986 likes this.
  10. Mir123

Mir123 Bekend lid

Jun 9, 2019
    887
    783
    93
    Female
    O Haha! Ja zo zie je dat je lichaam rare dingen kan doen! Tja ik heb bij beide boys steken gevoeld. Dus dat is vaak ook eerste wat me opvalt vandaar ook.
    En in dec voelde ik 4 dagen aaneen steeds steken en ook toen bleek ik zwanger te zijn. Helaas liep dit uit op een miskraam.

11. Mir123

Mir123 Bekend lid

Jun 9, 2019
    887
    783
    93
    Female
    Ja hoor, ik houd het in de gaten. Maar ga vooralsnog maar uit van menstruatie want anders had ik nu bij dag 9 wel al een positieve test moeten hebben.

12. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Veel overeenkomsten en bij mij was het een bbz. Ik vind de reactie van @Lisa280887 dan ook niet zo gek.
    Zou voor de zekerheid toch contact opnemen met je vk.

Share This Page