Hallo, Sorry voor de zoveelste vraag over bloed verlies in het begin van de zwangerschap, maar ja net zwanger en onzeker natuurlijk! Vorige week donderdag heb ik een test gedaan en deze was positief, me laatste menstruatie was 11 maart dus zou ik nu 5 weken en een paar dagen zwanger zijn. Gister avond dat ik naar de toilet ging zat er in mijn onderbroek bruin bloed niet veel en al bijna op gedroogd en bij het afvegen zat er wat helder bloed aan in de urine niks.s,avonds op bed had een heel opgeblazen gevoel en af en toe lichte steken in me onderbuik. Vanmorgen zaten er een aantal heldere bloed druppels in me onderbroek maar voor de rest geen bloed meer. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit op precies de zelfde periode en na een echo bleek in waarschijnlijk zwanger te zijn geweest van een 2ling en had 1 het helaas niet overleefd. 6 mei heb ik een echo nou is mijn vraag is het verstandig om dat af te wachten of moet ik morgen even het gynaecoloog bellen? Mijn eerste zwangerschap ben ik me 35=5 bevallen en liet mijn placenta niet los vandaar dat ik nu via de gynaecoloog. groetjes miranda
goedendag, Bij deze wilde ik even door geven dat ik toch even gebeld heb en ik mag woensdag langs komen dus deze vraag hoeft niet meer beantwoord te worden. Mijn excuses voor het ongemak groetjes miranda