Zo apart gevoel.. kan het niet uitleggen, probeer het toch

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minniii, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Lieve meiden even een klein vraagje...

Ik weet nu al dat ik het niet goed kan uitleggen maar ik heb een heel apart gevoel onder in me buik... (Schaamstreek) net erboven... ik denk de baarmoeder...

Een paar keer perdag voelt hij heel gek aan...er komt een soort van heel lichte druk op.... geeft een heel warm gevoel... doed geen zeer een heel apart, mooi, warm gevoel. Ik weer niet hoe ik het moet uitleggen maar ik kan het gewoon niet uitleggen.... ja een soort van kleine druk denk ik... Zo gekk!!!!

Zit op dag 20 van me cyclus... laatste cyclus was 28 dagen... zie banner.... De ei moet al geweest zijn! vorige week veel cervixslijm gehad nu zo goed als weg. Afgelopen vrijdag licht zeurend stekerig gevoel in me linker lies.. ( denk de ei ).
    Ik heb dit gevoel sinds gister avond voor het eerst gevoelt.... This niet te beschrijven dit gevoel daar.

Iemand ervaringen hiermee???????

Groetjes

2. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een heel apart gevoel van binnen ;)
    Gelukkig is het geen naar gevoel. Misschien betekend het wel iets moois.... Maar ja nog eventjes geduld :)
    Ik had rond mijn eisprong aan de linkerkant steekjes en nu aan de rechterkant een beetje druk gevoel, maar bij mij is het wel ietsje pijnlijk nu...
    Hoeveel DPO zit jij?

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja het is een heel lichte druk ofzo... totaal niet pijnlijk vind het een super gevoel als ik het voel... zo gek... Gister avond was het zo duidelijk dat ik op de wc zat en gewoon me hartslag daar voelde... vond het zo mooi dat ik gewoon 5 min bleef zitten.... Me vriend vroeg ben je erdoor gezakt.... en maakte erna een grapje van ruik eens... hihihi ik had alleen geplast maar bleef even zitten om van dat gevoel te genieten:$:).

Wat is DPO???;):p:D Ze hebben het me een keer vertelt maar weet het niet meer sorry?!!! Hahahaha

Groetjes

4. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Vorige maand was ik onverwacht zwanger en er dus totaal niet mee bezig. Ik had toen ook vanaf een week voor mijn ongidatum zo'n soort gevoel, een lichte druk. Bij mij voelde het een beetje als hele lichte menstruatiepijn en daardoor dacht ik steeds, nu komt het eraan. 4 dagen na NOD een test gedaan en hartstikke zwanger. Ik duim voor je dat dit bij jou ook zo is!

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Had ik ook 2 maanden geleden een week voor NOD. Echt een warm fijn gevoel. Alsof er contant een kruikje op lag. Ook had ik "kriebels". Warme gevoel kan betekenen dat de doorbloeding toeneemt in de baarmoeder. DPO is days past ovulation (dagen Na je ei dus).

Hoop voor je dat dit gevoel positief is.

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap !! Wauw! hihi en nog onverwacht ook...!

Ja Spannend.... Ja een kramp kan ik het niet noemen.... ook niet of ik moet plassen... maar toch wel een hele lichte druk... miss toch kramp..?!?! of miss toch heel ligt het gevoel dat ik moet plassen maar dat is het niet nee... Sorry kan het gewoon niet uitleggen... Stom he.... maar totaal niet pijnlijk maar echt een super gevoel... heb het niet de hele dag maar voel het soms heel duidelijk en dan weer niet.... Net of er een klein ballonetje opgeblasen is.. heel warm gevoel en dan zakt het weer weg.

Wat een gek lichaam zeg... jezus hahahahaha hiihihih hahahaha

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke bedankt voor de uitleg.. Hihih... ik test niet met ovu testen dus ik durf het niet te zeggen hoeveel DPO ik dan zit... Ik denk dat ik hem donderdag of vrijdag gehad heb me ei... Me cervixslijm was toen heel erg en had wat steekjes en licht zeurderig gevoel in me lies.... mijn vorgie cyclus was 28 dagen en ik zit nu op dag 20...... Miss zegt je dat iets?!?:(..

Juist miss is dat het goede woord.....!!! Jaaa!! Net of er iets heel lichts een kruikje inderdaad op je onderbuik gelegt wordt... heel warm.... Maar dit gevoel is niet heel de dag door heel sterk aanwezig... of miss heel licht en heb ik het alleen door als ik heel sterk aanwezig is.
    Oke dat wist ik niet van de baarmoeder!

This even afwachten allemaal en het is zo mooi gevoel dus hoop dat er iets supers mooi zit hihihi:D.

Heb ook nog nooit zo heel duidelijk een hartslag daar gevoeld.. ik was gister op die wc helemaal verbouwereerd;)...
    Gek verhaal he... Hihi

Groetjes

8. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, inderdaad DPO zijn de dagen na de ovulatie, ik denk dat je dan 4 op DPO zit. Ik zit zelf op 3 (had zaterdagmijn ovulatie).
    Nou, spannend hoor hopelijk is je gevoel juist.

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja voor beide spannend!! ik zal voor je duimen! Hoop dat je snel zwanger bent.:D
    Ik hoop inderdaad dat het iets betekend.

Groetjes

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat ik soms heb.... maar niet dagelijks maar wel regelmatig... Als mijn kat op mijn buik loopt (die is ongeveer 4kg) ..of mijn vriend legt zijn hand erop (beide op de onderbuik) dan lijkt het net alsof er wat opzij word geduwd... heel raar .. weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven... maarja kan net zo goed mijn blaas zijn... Mijn tepels lijken ook groter..net als het tepelhof .. en die areola's (puntjes rondom de tepels) Naast dat heb ik zo om de dag zowat.. steken links en rechts in onderbuik of aan 1 van die kanten..... Gister te horen gekregen dat de kans klein is om op een natuurlijke manier zwanger te worden i.v.m. trage werking zaad van mijn partner..het is wel mogelijk met IVF.. dus mijn hoop is nu heeeeeeeeeeeeeel oppervlakkig! Maar we hebben wel vaak gemeenschap gehad.....dusja..het kan wel ... want de arts heeft niet gezegd dat het NIET kan..... Best lastig hoor zwanger worden! Pfff... Wie herkend dit ook?

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat vervelend om dat te horen te krijgen!!! Leef met je mee.... Ik herken je verhaal niet... Maar iedereen voelt natuurlijk andere dingen

Groetjes

12. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is onze 18e ronde; dus ja dat het best lastig is herken ik wel...

Deel Deze Pagina