hallo dames, even een korte uitleg, ik ben sinds kort gestopt met de pil en tussen mij nep ongesteldheid en mij echte ongesteldheid zaten 35 dagen. Nu.. 37 dagen na mij echte ongestelheid heb ik een testje gedaan. De eerste keer dat ik teste heb ik netjes in een bekertje geplast en met het pipetje druppeltjes op de test gedaan. eerst kwam er een donkere roze vlek op de test en enkele minuten later verschenen de twee lichte streepjes. (zie foto) hierna heb ik OPNIEUW in een potje geplast en weer een paar druppeltjes op de test gedaan en toen kwam foto 2 eruit (zie foto) waarop duidelijk stond dat ik niet zwanger was. Nu ben ik erg verward, ben ik nu WEL of NIET zwanger. heb ik de tweede test te snel gedaan zodat de hormonen niet lang genoeg in me urine hebben gezeten of was de eerste test gewoon niet goed gelukt? ik heb soms wel een beetje dat ongestelheids gevoel maar dan minder. ik hoop op een snelle reactie!
Ik denk de 2e te snel, al lijkt de eerste me niet helemaal goed doorgelopen. Ik zou morgen nog eens testen
ja deze test is later op de middag gedaan dus niet met ochtend urine. de eerste test, was eerst een donker roze vlek en vervolgens kwam dit dus in beeld, nu heb ik test 2 er goed naastgehouden en het is geen voorgedrukt streepje ofzo. nu weet ik dus niet zo goed wat ik ermee aan moet, want de twee streepjes kwamen naar een paar minuten pas in beeld
ik vind die twee streepjes van de eerste test maar vaag. Lijkt er op dat ie nog niet helemaal goed doorgelopen is? Is die tweede spierwit? Die ziet er wel goed uit. Behalve dat je daar geen tweede streep hebt. Of zie je daar iets van een tweede streep op? als ik jou was zou ik het morgenochtend nog een keer proberen met de ochtend urin
De eerste test lijkt niet goed te zijn uitgevoerd, omdat het controlestreepje er niet duidelijk staat. Voor zover ik weet is moet controlestreepje altijd flink roze zijn. Op je test zie je ook een vage roze vlek waar eigenlijk net zo'n roze streepje zou moeten staan als op je 2e test. Ik denk dus dat je helaas (nog) niet zwanger bent Ik zou morgen voor de zekerheid nog een keer testen als ik jou was. Misschien ben je nog te vroeg met testen...
Als je nog een test doet dan raad ik je aan om digitaal te gaan. Antwoord is altijd duidelijk. "zwanger" of "niet zwanger". Die streepjes heb ik nooit begrepen T kost wat, maar dan weet je ook wat. En die stomme krampen kunnen echt alles betekenen. Of er is een menstruatie op komst. Of je bent zwanger. Maar ja. Daar ben je dus geen steek verder mee. (zit hier mezelf ook weer gek te maken omdat ik 'iets' voel in mijn buik )
Het dubbel plaatsen van topics is niet toegestaan. Daarom doe ik deze dicht. Je andere topic bij 'Ovulatie- en zwangerschapstesten' laat ik open. Lotte