Zo asociaal!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat lijkt mij ook niet nee! En gezien er ook redelijk veel politie en ambulances reden, dan ga je toch denken.. Tenminste, ik wel, de anderen in de bus blijkbaar niet ;) Die vonden het alleen maar verschrikkelijk dat we nog even bleven wachten en zij niet meteen naar huis konden, ´want ze moesten de volgende dag zo vroeg uit bed´.. Ga dan uberhaubt niet op ZONDAGavond naar een concert toe, en boek dan GEEN busreis waarmee je op z´n vroegst om kwart voor 3 weer aankomt op de opstapplaats ;)

Ik heb de achternamen van die jongen en dat meisje wel (die werden door een andere vrouw door de bus geschreeuwd nadat ze de lijst met reizigers uit de handen van de chauffeur had getrokken om te kijken wie er nog niet waren', of iemand ze kende en een telefoonnummer had ´van die twee´) en ze hadden al verteld waar ze vandaan kwamen, maar als ik google of zoek op hyves naar achternaam (op meerdere manieren gespeld) + woonplaats levert het helemaal niets op, echt jammer!

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik mis zeker een beetje de buschauffeur in dit verhaal.. Neem aan dat hij toch verantwoordelijk is voor wat er in die bus gebeurd, btje raar dat hij er niets van heeft gezegd.. Ik zou dat aangeven bij de busmaatschappij :p

Maar zeker goed dat je er wat van hebt gezegd hoor! Zouden meer mensen moeten doen op zo'n moment. Het zal je zelf maar gebeuren dat mensen zomaar aan je spullen zitten..

Er zijn wat dat betreft in alle lagen en leeftijden van de bevolking aso's.. :x

3. Ik vond 't eerlijk gezegd ook een beetje raar dat hij er helemaal niets van zei, heb ook zitten denken om erover te mailen.. Maarja, het enige wat ik daarmee bereik is dat híj het over zich heen krijgt, en het was zo'n lief oud mannetje, zo'n echt opafiguur weetjewel? Misschien stuur ik toch nog een mail, ik weet het nog niet!

Deel Deze Pagina