Zo bang.. bloedverlies..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bjanc, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Lieve meiden

Zoals onderaan mijn banner te zien 8 weken zwanger. Sinds afgelopen donderdag heb ik last van bloed verlies. Soms in straaltjes, soms met afvegen. Sinds vandaag ook slijmerig bloed, zonder stolsel s. Maar het is toch wel een maandverband vol...Denk van alles te voelen maar weet t niet zeker. We hebben gisteren ochtend nog een mooi hartje gezien.. geen reden tot zorg.. als dus VK.. maar bloed wordt meer. Het.Maakt me bang...

Heb t idee wat last van de spieren in mijn boven benen te hebben... Ohhh ik wordt hier zoo onzeker van...

Ik weet ook niet wat ik van.jullie wol horen,positieve verhalen misschien.. maar ook eerlijke reacties...

Pfff

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Bjanc, wat supervervelend voor je!!! Je wordt er idd zo onzeker van.

Ik heb zelf vanaf week 4 t/m week 13 bloedverlies gehad (niet zo heftig als jij) maar wel continue en bij mij bleek de placenta voor de baarmoedermond te liggen. Dan schijn je bloedingen te kunnen krijgen.

Maar als de vk zich geen zorgen maakt, dan is dat zeker een goed teken. Heel veel sterkte en ik duim voor je!

3. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi bjanc,
    moeilijk he, zo onzeker.
    toen ik zwanger was van de vijfde, werd ik met 8 weken zwangerschap weer gewoon een paar dagen ongesteld. wel meteen een echo gehad. met 12 weken weer precies hetzelfde. weer een echo gehad en weer goed.
    zou gewoon weer om een echo vragen. ben je je onzekerheid kwijt.
    sterkte
    groetjes mamsvan6

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    heb gisterochtend nog een echo gehad... :S

5. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had de dag ervoor ook een echo, en een dag later weer.
    gewoon voor geruststelling.

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    #6 Wintersun, 11 jun 2014
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
    Ik snap je ongerustheid. Het kan helaas 2 kanten op ook al heb je gister een hartje zien kloppen. Het is dus even afwachten.

Ik heb in mijn vorige zwangerschap vanaf week 5 t/m het einde bloedingen gehad. Gelukkig was er bij mij niets aan de hand en heb ik een heel gezond mannetje op de wereld gezet.
    Sterkte in deze onzekere tijden.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    ja.. maar is natuurlijk geen garantie.. Ik wacht morgen af.. als het mis gaat, kan ze er niets meer aan doen.. Ik weet het niet. daarbij partner is van huis, kleintje ligt in bed.. kan ook niet weg...

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    thanx meiden voor de reacties...

Wintersun, was het veel bloed dat je verloor?

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Gatverdamme, zenuwslopend!

Maar ik durf wel enigszins positief te zijn. Je had al bloedverlies vóór je de echo had en ook al echt enige tijd en niet weinig. Vaak bij een miskraam bouwt het bloedverlies zich langzaam op vanaf bruinverlies of klapt het in één keer juist door. Als het al zo lang aanhoudt en je ziet desondanks toch een kloppend hartje, dan lijkt het mij echt een andere oorzaak hebben.

Daarbij is je vk inderdaad ook positief.

Meid, ik duim voor je dat het goed zit!!

Deel Deze Pagina