voor onze zwangerschap wist ik precies wat ik wilde. Nu lukt het me steeds minder om dingen te kiezen. in de supermarkt kan ik uren naar 2 ijsbergsla kijken en maar niet beslissen welke ik mee moet nemen. gisteren was ik op zoek naar een kledingstuk voor een feestje en heb uren voor de spiegel gestaan omdat ik niet kon kiezen uit 2 kledingstukken. Normaal had ik ze gewoon allebei meegenomen maar nu dacht ik nee eentje is genoeg. en heb uiteindelijk de beslissing gebaseerd op het feit dat er geen leuk topje onder dat ene tuniekje paste. wat??, alsof ik thuis geen leuke topjes heb? je raadt het misschien al, ik had er natuurlijk weer eens spijt van dat ik dat tuniekje niet mee heb genomen en nu zijn de winkels dicht. luxe probleem denk ik zeer verstandelijk maar die leuke zwangerschapshormoon zegt, maar het stond zo leuk en nu kan je het morgenvroeg niet aan. zeer vermoeiend Daartegenover staat dat ik niet warm of koud werd toen ik onze trappengat liet regenen omdat ik niet had gezien dat er een touwtje uit de wasmachine hing toen ik hem aanzette. hebben jullie ook van die geweldige zwangerschapshormonen waar je achteraf wel om kan lachen maar op het moment zelf zeer irritant kan zijn?
Pfff..enorm! Ik ben de laatste dagen enorm emotioneel incontinent (Lees: ik kan overal wel om janken) en ik vind het best vermoeiend, eigenlijk.
Whahaha, sorry ik moest even lachen. Niet kunnen kiezen tussen 2 kroppen ijsbergsla! Emotioneel incontinent . Eh, nee daar heb ik niet zo heel erg last van gehad, iig niet meer dan normaal. Ik moest wel sneller janken bij 'emotionele dingen'; mooie geboorte-versjes, liedjes over baby's en kindjes etc.
ja, grappig he? ben blij voor jou dat je er niet zo veel last van hebt gehad. Ik ga er maar vanuit dat het na de zwangerschap weer over gaat. tot dan ga ik gewoon genieten van mijn besluitenloosheid. emotioneel incontinent erg leuk bedacht, gaan we er in houden! Hellen1971 ik hoop dat het wat minder gaat worden voor je want overal om huilen is idd erg vermoeiend.