Hallo dames, Mijn zoontje is vandaag geopereerd, hardstikke spannend natuurlijk en ik was ook behoorlijk gestresst Gelukkig is alles goed gegaan en zijn we nu weer lekker thuis, maar ik blijf maar harde buiken houden. Echt wel om de paar minuten en ze doen ook best pijn! Heb zelf niet het idee dat er iets begonnen is, maar maak me toch wel een beetje zorgen. Zou je door stress en spanning eerder kunnen bevallen? Zouden jullie de vk bellen om te komen kijken o.i.d.? liefs loes
Ik weet niet of ik me zorgen zou maken maar als jij dat wel doet, gewoon bellen Daar zijn ze voor toch? En beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig
Onze zoon heeft.3 mnd geleden een ongeluk gehad met. Hete thee en heeft 8 dagen in het brandwondenventrum gelegen ik had metname bij thuiskomst heel veel harde buiken en krampen de gyn zij.me dat het ontlading van de stres is en day het.nog wel eem aantal dagen kon duren en na een week werd het eindelijk weer rustig in mijn buik. Ik wad toen nog masr 18 weken maar bel je vk even ook om te kijken of je toch niet stiekem bezig bent!.Suc6 met je zoon!