Nou sinds mijn miskraam dacht ik weer een normale cyclus te hebben.. Had rond de verwachte eisprong witte afscheiding wat paar dagen aanhield en ik voelde ook een felle steek in mijn rechterzij, waarbij ik dacht dat toen mijn eisprong was Op21 okt een inwendige echp gehad waar baarmoeder schoon uitzag en de test negatief was gelukkig... Rond 18 okt voelde ik mijn eisprong, ben niet zeker of het wel zo was maar denk het wel... Op 21 okt had ik wat bruine afcheiding maar die hield gelijk op... Ik gaf dat ook aan bij de gynaceloog en die zei dat het normaal is dat je afscheiding kan krijgen.. Nu ben ik al 7 dagen overtijd en heb nog steeds geen positieve test in handen en ook nog geen menstruatie... Natuurlijk kan de cyclus van slag gaan Maar ik merk dat ik na 21 okt, wel regelmatig witte afscheiding heb, het schommelt per dag maar blijft wel aanwezig... Nou al.2 keer na het klussen echt zoveel wirte melkacgtuge afscheiding gehad, wat plakkerig aanvoelde Soms na het hebben van de afscheiiding dacht ik dat mijn menstruatie bijna komt maar dan denk ik dat ik zwanger ben maar ik weet het niet meer.. Morgenochtend ga ik weer een testje wagen.. 3 dagen terug was hij negatief in de avond, maar nu neem ik de eerste plas van de dag👍🏻
Hoi Miss2015 vervelend zeg die onzekerheid! Snap helemaal hoe je je voel. Bij mij begon de miskraam op 3 oktober. 8 oktober inwendige echo gehad en alles was al weg. Ik heb op 28 oktober getest omdat ik last kreeg van steken.. dit had ik ook tijdens de zwangerschap, deze was negatief. Tot op afgelopeb maandag elke dag steken gehad tot het maandag echt te heftig werd, ben hiervoor weer naar de gynaecoloog geweest en weer een inwendige echo gehad, het zag er allemaal goed uit en bleek dat mijn eisprong al voorbij was en dat m'n menstruatie eraan kwam. Diezelfde middag kreeg ik bruine afscheiding en dinsdag zette m'n menstruatie door en goed ook. Ik snap dat je ontzettend nerveus word van die onwetendheid en hoop echt dat het allemaal snel duidelijk voor je word. Het is niet gek dat je cyclus in de war is het kan na een miskraam wel 6 weken duren voor je menstruatie weer door zet. Sterkte in ieder geval!
Aha we hebben rond dezelfde tijd een miskraam gehad trouwens, alleen was ik al 8 weken.. Ik kreeg op 7 okt een inwendig echo, was toen bijna schoon en zag er goed uit Op 21 okt weer een inwendig echo en toen was het gelukkig schoon en test was ook negatief.. Ik had op 20 okt heel klein beetje bruine afscheiding gehad en was gelijk over... Ik voelde 17 okt mijn eisprong dacht ik dus dacht ik toen aan een innesteling? Maar wie weet kon het een ovulatiebloeding zijn? En dat mijn eisprong op de 20e was, maar goed Tot hede geen menstruatie en positieve test heb ik tot 3 dagen terug niet gehad, maar moet eerlijk zeggen heb beide keren in avond getest en misschien moet ik die niet geloven, bij de 1e had ik na 7 min een lichte 2e streep en bij 2e moest ik weinig plassen
Na een miskraam moet je nu eenmaal even geduld hebben. Je cyclus kan normaal zijn of kan wat in de war zijn. Hoe was je cyclus ervoor? Hier extreem veel afscheiding gehad tot enkele dagen na de eisprong. En na het klussen zal gewoon sperma zijn die je verliest.
Hiervoor was mijn cyclus altijd regelmatig, 30-31 dagen Nadat mijn bloeding was gestopt na de miskraam had ik na 2/3 dagen al de witte afscheiding, dus ik dacht dat dit een aankomende eisprong is maar goed misschien was dat niet zo 21 okt bruine afscheiding, misschien is dat de eisprong geweest?! Ovulatiebloeding? Nou ik weet het niet meer Getest in de ochtend en het was negatief, dus ja ik denk dat mijn cyclus door de war is!! Ik heb gelukkig sinds gister het gevoel dat ik ga menstrueren, drukkende pijn in onderbuik maar het komt maar niet!!! Ik hoop dat ik na een week toch positief test en dat ik een late eisprong ofzo heb gehad!! En over na het klussen dat sperma gedoe, was nieuw voor mij.. Het was geen sperma, dat is meestal dunner en lichter van kleur.. Dit was blijkbaar van mij en hem mix geweest, want het was echt vel wit van kleur en plakkerig... Nou ik wacht nog paar dagen af en kijken wat er gebeurt
Dat is het hem, Geduld. Verschrikkelijk, ik ben er altijd al erg slecht in geweest maar de weken lijken nu alleen maar langer te duren. Wij zijn pas net begonnen en mag dan ook eigenlijk niet klagen, het lijkt wel alsof je je veel meer bewust ben van wat er allemaal met je lijf gebeurd, elke steek en elke kramp voel ik en zoek ik wat achter...
Vind het zo grappig, ik blijf het gevoel krijgen dat ik ongesteld word maar er komt maar niks:/ dat wordt afwachten!! Aleen hoop ik stiekem dat dit een symptoom is, want ik had dit precies bij mijn vorige zwangerschap, het gevoel in onderbuik dat je ongesteld wordt maar het blijft uit:/ Nu kan het 2 kanten op gaan, ongesteld of positief na max een week
Ja ik ken het gevoel! Hoop echt voor je dat het weg blijft en dat je snel een positieve test heb. Voor mij is het nu weer wachten tot me menstruatie weg is voor ik door kan en me geduld is een beetje op aan het raken. Bij mij is echt alles in de war, ik heb gewoon nu 2de dag dat m'n menstruatie een halve dag weg is en dan ineens weer in volle hevigheid terug komt. Weet je al wanneer je weer gaat testen?
Ja echt erg die onzekerheid!! En maak je nie druk na een miskraam heb je misschien gewoon een rare menstruatie, maar tenminste ben je ongesteld geworden en heb je zekerheid toch?! Wat ik meemaak is gewoon volop onzekerheid!!! En ik wil eind deze week weer eens testen als de menstruatie wegblijft!👍🏻 zaterdag of zondag
Nou dat is ook zo inderdaad, ik werd er ook echt nerveus van toen m'n menstruatie niet op gang kwam. nu hopen dat het snel weer weg is zodat ik door kan. Knap hoor je geduld! Ben reuze benieuwd
Wat moet je anders na een miskraam, ik moet eerlijk zeggen heb gewoon zoveel gegoogled en daarna dacht ik, nou na een miskraam is je cyclus gewoon door de war, ik moet gewoon geduld tonenn Maar die negatieve testen in handen hebben is gewoon nog steeds de ergste na een miskraam.. Ik vind het raar, al sinds 2 dagen het gevoel dat ongie aankomt, maar het zet niet door, had je dat ook voordat je ongesteld werd?
Je ik snap je helemaal. Ik heb tussendoor een test gedaan om zeker te weten dat HCG uit me systeem was voor we aan de volgende ronde beginnen, ondanks dat je negatief verwacht is het wel een klap in je gezicht. Ik had 2 weken voor me menstruatie elke dag steken in me buik, heel even en dan weer nergens last van, kreeg gelijk weer hoop omdat ik dit ook voelde tijdens m'n zwangerschap. Heb eigenlijk verder geen gevoel gehad dat ik ongesteld zou worden. Ik kreeg donderdag ochtend ineens hevige pijnen en ben toen op aanraden van de huisarts doorgestuurd naar de gyn, bij de inwendige echo bleek dat me eisprong al weer geweest was en dat m'n menstruatie eraan kwam, was ook goed te zien dat alles verdikt was. Diezelfde middag kreeg ik bruine afscheiding en de volgende dag kwam het in alle hevigheid door.
Ik kreeg op de 21e een echo en ik vroeg de gyn of mijn eisprong al geweest is, of ze dat kan zien maar die dombo zei dat ze dat niet kon zien en toen zei ik dat ik denk dat ik 3 dagen terug een steek voelde in mijn rechter eierstok en zegt ze ja dat kan dan je eisprong geweest zijn, ja joh Maar mijn baarmoedermond was toen wel gesloten en mijn test was helemaal wit!! Ik voel nu al sinds gister duidelijk dat mijn ongie aankomt maar het zet echt niet door, ik hoop dat het als vorige keer wat pisitiefs betekent
Ze kon het bij mij zien omdat mijn baarmoederwand behoorlijk opgezet was en ik dus al tegen me ongesteldheid aan zat, wellicht was het bij jou te kort na je eisprong om dat te zien.. hoe dan ook behoorlijk frustrerend dat je geen duidelijk antwoord krijg. Ik hoop het ook echt voor je! niks zo vervelend als in onzekerheid te zitten zonder dat je er wat voor terug krijg
Vind het inderdaad ook wel fijn om er zo over te kunnen praten, merk dat veel mensen om me heen geen idee hebben wat ze moeten zeggen en het alleen maar ongemakkelijk vinden.
Geduld is echt t keyword.. Na mijn 1e miskraam maanden lang witte afscheiding, spotting, bloed maar geen eisprong of menstruatie. Dit duurde 3 maanden.. Enige wat je kunt doen is afwachten. Verdikt baarmoederslijmvlies wil niet zo heel velen zeggen helaas..
Dat is balen joh!! Maar ja zo zie je maar bij ieder meid is het anders, je kan niks zeggen wat je te wachten staat, gewoon geduld geduld geduld!!😇
Ervaringen delen is altijd elkaar moed en hoop geven.. Maar uiteindelijk is het anders bij ieder persoon, dat kan je natuurlijk niet veranderen maar elkaar de moed geven is wel een optie👍🏻 soms vind je jezelf terug in een ervaring en helpt het een beetje