ovulatietest clearblue

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bontekoe, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben begonnen met de ovulatietesten van clearblue. Ik heb mijn banner op een cyclus van 28 dagen staan maar afgelopen maand was dit 35 dagen. Als ik de 28 dagen aanhoudt dan zou mijn eisprong gister zijn. Ik heb gistermiddag getest. Negatief, ik dacht dat ik te laat was. Vanmorgen weer getest, toen had ik een smiley dus positief. Vier uur later weer getest en vanavond ook beide negatief. Ik snap er niets van. Als ik dus vanmorgen niet getest had maar alleen vanmiddag had ik gedacht dat mijn ei al geweest was of er nog lang niet was. Maar dat ene moment had ik wel een smiley. Er staat dat je ook in de ochtend kunt testen dus dat klopt wel.
    Iemand zoiets meegemaakt?

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heeyyy,

nee, wel vreemd. maar je kan ook 1 dag posi hebben. maar als je hem gespot hebt, dan springt hij binnen 24/48uur geloof ik, daarna wordt hij alweer lichter. en t ligt ook aan hoelang je lutale fase is volgens mij

ik heb ook bij deze ronde de clearblue ovutesten gebruikt, maar ook de goedkope van sensitest, zodat wanner biij de goedkope de lijntjes donkerder werden, ik de clearblue kon gebruiken als bevestiging. zo had ik 30juni een smiley en gister een smiley, maar je kan ook maar 1 dag een smiley hebben.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb ik ook gehad. Meerdere keren deze cyclus en dus zonder eisprong. Ligt niet aan de test hoor. Mijn lijf is op de een of andere manier van slag dus in jouw geval, klussen maar. Sommige mensen hebben maar een korte LH piek. En je lf kan ook korter zijn dan 14 dagen.

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik had ook altijd maar heel kort een positieve test. Bij de ene is de piek korter dan bij de andere. Aan de klus meid!!

5. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Sorry, ik zie nu dat je bericht van 2 dagen geleden is, dus zal op het randje zitten of klussen nog zin heeft.

Dus in dat geval..... Ik duim voor je dat het raak is deze ronde. :D

6. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de antwoorden. Dat van de goedkope eerst gebruiken is wel heel slim. Dat zal ik volgende maand ook doen.
    Nu is het afwachten voor mij. Ik ben bang dat het gewoon een foutje was en dat ik mijn ei gemist heb.

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Geen dank,

Ja dat is idd wel slim, zo verspil je niet in 1x je dure testen!
    Ik moet nu ook wachten! Hoop dat je niet te laat was!
    Heb jij een onregelmatige cyclus dus?

Deel Deze Pagina