Zo bang en onzeker

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Susannelilian, Mar 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb niet positief getest. Was het maar waar. Ik ben nu 3 jaar bezig en heb al 1 ivf poging achter de rug gehad. Mijn eileiders bleken helemaal verkleefd te zijn en ik zou nooit meer op de normale manier zwanger worden volgens mijn vorige gynaecoloog. Na 1 ivf was ik erg ontevreden en ben toen gaan switchen van ziekenhuis. Eerst in het LUMC geweest maar dat vond ik ook niks want zij wilden geen 2e kijkoperatie uitvoeren omdat het operatieverslag in m'n dossier al duidelijk genoeg was. Was ik ook niet tevreden over. Toen naar het reinier de graaf. Daar een kijkoperatie gehad en resultaat was erg goed. Linker eileider en eierstok een beetje verklevingen omheen maar dat heeft hij weg gehaald en rechtereileider was helemaal goed en doorgankelijk. Dus toen begonnen met clomid 50 mg. Zit nu in mijn eerste ronde. 1 maart positieve ovulatietest en ik denk dat ik echt heel snel erna mijn eisprong heb gehad. Mijn eierstokken deden al heel erg pijn en voelden echt vol. (Geen echo's gehad) vanaf 4 a 5dpo menstruatiekrampjes gevoeld heel lichtjes wel tot 6dpo en dat nam af. Verder kreeg ik ergens in de nacht van 4dpo een hele erge pijn in mijn rechterbeen. Kan die pijn niet plaatsen. Ik twijfelde of het wel of niet gelukt is maar vandaag weet ik zeker dat het niet is gelukt want ik heb diarree (sorry) en dat heb ik alleen als ik ongesteld word.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Huismusje: zag ik dat niet in een ander topic? Sorry als ik me vergist heb! Ook al een behoorlijke tijd bezig dus. Fijn dat ze je in Voorburg wel hebben kunnen helpen! Pijn in je benen en een stoelgang die van slag is hoort ook heel erg bij zwanger zijn, dus zou rond je nod toch maar een testje doen!

Edit: sorry, was inderdaad iemand anders. De naam leek erg op die van jou!

3. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee schat misschien had ik het over een positieve ovulatietest. Ja die pijn in mijn been gebeurde snachts en werd erdoor wakker en heb ik echt nooit eerder gehad. Al denk ik dan meteen dat ik misschien verkeerd heb gelegen. Ik probeer voor alles een smoesje te vinden zodat ik mezelf niet teleur stel. Door mijn pcos heb ik de afgelopen maanden dat ik ongesteld werd helemaal geen menstruatieklachten gehad. Ik werd opeens ongesteld. En nu heb ik zo ver van tevoren menstruatiekrampjes. Daarom twijfelde ik maar ja hoop echt op een positieve test. Voor ons allemaal. Maar je mag gerust weten dat ik ook heel bang en onzeker ben. En iedereen om me heen wordt zwanger en dat doet mij ook zo een pijn. Niet dat ik het ze niet gun. Integendeel. Maar ik wil het ook zo graag.

4. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Huismusje: nee was in de war met iemand van wie de naam heel erg op die van jou lijkt. Sorry! Maar de klachten die je omschrijft klinken toch wel positief hoor, dus misschien heb ik het toch goed. ;) Maar snap je zelfbescherming als geen ander, denk ook bij ieder kwaaltje dat het negatief is en dat ik daardoor weet dat ik weer ongesteld ga worden.

5. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet mop! Ja het is dat zwangerschapsklachten en menstruatieklachten zo op elkaar lijken pff.. En ik denk ook altijd van waarom zou het nu wel ineens lukken en toen met ivf niet. Toen zat het vruchtje al in mijn buik. Nu weet ik niet eens of het mijn baarmoeder heeft gehaald door mijn eileiders.

Wanneer mag jij ook alweer testen?

6. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Huismusje: een test doen kan je altijd! Op hoeveel dpo zit je nu? Ik ga morgen testen, als het zover komt dan. De vorige keer begon het heel flauw meteen na de test. Alsof mijn lichaam dacht ik hoef haar nu niet meer voor de gek te houden, ze weet nu dat het niet raak is.

7. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje heel erg flauw! Stout lichaam! Haha

Ik zit nu op 10dpo. Tenminste ik had 1 maart een positieve ovulatietest in de middag en ik denk dat ik die avond al een steek voelde. Al staat er op internet 24 tot 48 uur. We hebben het op 2 maart gezellig gehad en dus vanaf 4 a 5dpo begon ik menstruatiekrampjes te krijgen. En vanaf 6dpo werd dat steeds minder. Nu voel ik nog heeeel af en toe een krampje maar niet zoals 4,5 en 6dpo de hele dag door.

8. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ben nu nog onzekerder, een kennisje van mij is heldervoelend/helderziend en zij dacht eerst dat het raak was, maar nu niet meer. :( Moest haar steeds een foto sturen en sinds vanmorgen heeft ze er geen goed gevoel meer over. Ze heeft het weliswaar alleen gedaan met mensen die ze live zag (bij mij deed ze het via foto's), maar ze heeft er nog nooit naast gezeten. Nu geloof ik er dus al helemaal niet meer in...

9. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Dan zou je morgenochtend al een test kunnen doen met ochtendurine, kan vanaf 10 dpo. Zou dus vandaag ook al kunnen, maar zou het wel met ochtendurine doen.

10. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat hoeft niet zo te zijn. Persoonlijk geloof ik daar niet in, want dat zijn mensen zoals wij. Hoe kunnen ze weten of het wel of niet is gelukt. Maar ja dat denk ik persoonlijk. Maar misschien omdat je foto's stuurde en dat ze daarom die voorspelling voor je heeft?

11. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben te bang haha. Denk dat ik tot maandag ga wachten. Zolang de menstruatie uitblijft is het goed

12. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ze heeft er nog nooit naast gezeten, waarom dan bij mij wel? Ze vond mijn gezicht de vorige keren blijkbaar voller en nu niet meer, nu is haar goede gevoel ook weg.

13. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen :( ik hoop gewoon dat ze het helemaal mis heeft

14. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ik natuurlijk ook, maar denk ook door mijn eigen gevoel echt van niet.

15. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat gevoel heb ik ook. We kunnen alleen maar wachten

16. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Dat is waar, anders testen we allebei samen morgen?

17. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat is goed.. Al heb ik er echt helemaal geen vertrouwen in.

18. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Haha ik ook niet, maar bij jou wei!

19. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

Dec 17, 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je er vertrouwen in bij mij?

20. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ja vooral door de pijn in je been, iemand vroeg mij of ik daar last van had. Niet dus, maar blijkbaar is dat wel een zwangerschapskwaaltje. Is geen garantie natuurlijk, maar wel hoopgevend. :)

Share This Page