Zo bang en onzeker

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Susannelilian, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik zie het wel, als het zover komt dan test ik zondag nog een keer, dan moet ik wel zekerheid hebben. Maar verwacht de ongi al wel eerder, als het al een echt streepje is dan is de test veel te licht voor 10 dagen na de tp.

2. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omo wit bij mij Susanne

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ook na meer dan 5 minuten? Balen zeg! Maar jij zit nog niet op je nod toch?

4. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maandag is mijn nod. Menstruatiekrampen zijn ook echt sterk afgenomen. Ik droom dat ik zwanger ben maar dat is omdat ik er bewust mee bezig ben..

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Tsja, erg hè die onzekerheid! Ik stik echt van de buikpijn nu, als ik niet lag met de utrogestan zou ik krom liggen... Heb ook behoorlijk last van mn rug. Ben er nu wel van overtuigd dat ik ongesteld ga worden, bij deze termijn ad de test echt duidelijker moeten zijn.

6. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar je weet maar nooit.. misschien wordt het nog wel donkerder?
    Hoe denk je over utrogestan gebruiken als je niet bezig bent met ivf of icsi? Want ik denk dat ik ga doen de volgende keer

7. limburger

limburger Niet meer actief

Stop je nu dan met de utrogestan?
    Ik had vannacht ook gedroomd van een duidelijk positieve test haha, dat zal me zondag ook wel tegen gaan vallen!

8. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah dat dromen ook he..

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Nee, daar (en de progynova) ga ik nog mee door tot het doorzet of tot dinsdag. Als de test dan nog steeds negatief is dan stop ik en bel ik het ziekenhuis.

Ik gebruik altijd utrogestan, ook in eigen rondes.

@limburger: bij jou kan het toch nog gewoon?

10. limburger

Hopelijk test je alsnog duidelijk positief! Je weet het maar nooit.

Ja bij mij kan het wel positief zijn, maar ik heb me vaak genoeg voor de gek gehouden. Ik denk daarom dat het nu niks wordt.

Vorige iui ronde dacht ik zeker zwanger te zijn, nou helemaal niks helaas!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @limburger: de kans dat het bij mij nog goed komt is nihil hoor, het streepje was echt nauwelijks te zien, maar zal het uiterlijk zondag wel zeker weten.

Hopelijk zit je er wat jezelf betreft toch naast en test je zondag gewoon hartstikke positief!

12. limburger

Wat is de kans met een blasto cryo eigenlijk?
    Een gewone verse blasto is zo'n 30% toch?
    Gewoon nieuwsgierig.
    Het is wel heel positief dat ze dit stadium bereikt hebben.
    is er bij jullie een oorzaak gevonden trouwens van niet spontaan zwanger worden? Bij ons niet.

13. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had chlamidya (hoe je dat ook spelt) dat zorgde voor een ontsteking. En pcos.

14. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

een cryo is nog minder, slagingspercentage is zo 15 tot 20%.
    Niet veel maar elke hoop is beetje, het is mogelijk.
    Ik heb geen utrogestan gebruikt, het is allemaal in mijn natuurlijke cyclus gegaan. kan je wel utrogestan gebruiken? ik heb het alleen gehad na een verse tp. helpt het bij innestelen?

Ik heb dinsdag gesprek in Utrecht en wil dan even mijn traject bespreken, heb nog 2 cryo's en dan houdt het op. sparen lukt helaas niet, probeer het maar helaas financieel aantal tegenslagen.
    andere mogelijkheid is einde van jaar overstappen. maar dat is zorg voor later.

voor alle dames spannend allemaal!! hoop voor aantal positieve resultaten te zien. en zo niet probeer hoop te houden.

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb poos klachten, maar er is geen oorzaak gevonden boot de miskramen. Ik gebruik progynova en utrogestan. Dit helpt inderdaad het slijmvlies dik te maken en te houden.

@Diddeltje: wat rot dat je nog maar 2 cryo's hebt en dat het daarna ophoudt. Wij hebben nog 3 cryo's, maar dit is pas ivf 1, dus hebben hierna nog 2 ivf pogingen met de bijbehorende cryo's. Hopelijk is dat genoeg en anders dan komt er sowieso nog 1 zelfbetaalde poging.

@iedereen: Ik begin steeds meer te denken dat ik wel zwanger ben, maar dat het een miskraam gaat worden omdat mijn hcg veel te laag is voor de termijn...Maar ik zal het zondag wel zien, ben wat er dan uit de test komt.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hier helaas de eerste bruinige spotting, zal er maar rekening mee houden dat het vandaag of morgen begint/doorzet. :(

17. limburger

@susannelilian: naar om te lezen heb je wel nog getest?

@diddeltje de utrogestan houdt het progesteron gehalte hoog en op peil wat innesteling kan beïnvloeden.
    Naar om te horen dat je nog maar twee cryos hebt.
    is het zinvol om ze tegelijkertijd te laten terugplaatsen?

Ik werd vanmorgen wakker van knallende koppijn ook geen goed voorteken. Zal het morgen hier nog effe laten weten wat de test zegt..

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @limburger: nee, doe ik morgen... Hopelijk betekent de hoofdpijn bij jou toch niks, de signalen van een menstruatie en zwangerschap liggen erg dicht bij elkaar!

19. limburger

@susannelilian ik zie in je handtekening dat je meerdere keren zwanger bent geweest (helaas miskramen)
    Voelde jij je steeds hetzelfde bij alle keren?
    Qua kwaaltjes bedoel ik

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het ging steeds al heel vroeg mis, dus heb nooit echt kwaaltjes gehad. Behalve de eerste zwangerschap die mis goed, toen paste ik al meteen geen eigen bh meer. En met mijn dochter droeg ik tot het einde nog gewoon mijn eigen bh's, dus helaas is iedere zwangerschap anders en kan je er niks van zeggen...

Deel Deze Pagina