Zo bang en onzeker

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Susannelilian, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx jij ook! Tot morgen

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @iedereen: vanwege de super lichte test van vrijdag, de negatieve test van zondag en het feit dat ik nog geen bloedverlies heb gehad wilden ze in het ziekenhuis toch dat ik bloed ging prikken. Dat heb ik vanmorgen gedaan, krijg later vandaag de uitslag. Voor mij zijn er 2 opties: hcg 0 en dus gewoon niet zwanger of een vroege miskraam. Afwachten maar... Maar na de uitslag kan ik in ieder geval stoppen met alle rommel die ik nu nog in mijn lijf stop!

@Huismusje: ik ben onder behandeling in het Reinier de Graaf in Voorburg, een erg goed ziekenhuis!

3. limburger

limburger Niet meer actief

@Susannelilian: wat 'hoop' je? al klinkt dat natuurlijk gek in dit geval. Maar hoop je dat er 'iets' is geweest of niet?
    Beide dubbel gevoel natuurlijk.
    Ik had overigens dit weekend getest met een zeer-gevoelige-test vanaf HCG 14 meetbaar.
    Met wat voor testen jullie?

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @limburger: dat is inderdaad heel dubbel, maar na 3 miskramen zou nog één wel heel hard aankomen...

Ik heb getest met de Kruidvat 2 voor €5, meetbaar vanaf HCG 20.

5. limburger

Hoe laat krijg je de uitslag? Spannend is dat altijd.. wachten op een telefoontje dan.
    Ik moet effe afwachten of vandaag mijn menstruatie goed doorzet, anders moet ik morgen voor uitgangsecho en anders wordt het a.s. vrijdag

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Nou is niet spannend meer hoor, het zit sowieso niet goed. Het is alleen nog de vraag of ik gewoon niet zwanger ben of dat het een miskraam is/wordt... Wanneer ik de uitslag krijgt hangt af van het priklab, de koerier van het ziekenhuis hier en mijn eigen ziekenhuis. Hoop dat ik snel wat hoor, dan kunnen we weer verder en kan ik stoppen met die stomme rommel (utro en progynova) en kan het doorzetten zodat we hopelijk snel weer verder kunnen!

Ik hoop voor jou dat je menstruatie snel goed doorzet dan kan ook jij weer op voor een nieuwe poging, succes!

7. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susanne wat toevallig! Ik ook!! Hier vandaag bruinverlies dus het is over en uit

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat is zeker toevallig! Waar woon jij dan? Duim totdat het echt doorgezet is toch nog even door voor je!

9. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lief van je susanne!! Ik woon gewoon in Den Haag en jij?

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik stuur je wel even een pb!

11. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Limburger en wat gaf je test aan? Ik test met die van de action lekker goedkoop

12. limburger

Mijn test was zondag negatief.
    ben nu ook ongesteld.
    Hopelijk morgen weer opnieuw met hormonen beginnen

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @limburger: wel fijn dat het is doorgezet, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je weer verder.

@iedereen: ik zit nog steeds in onzekerheid, heb vanmorgen vroeg bloed geprikt en zou later op de dag zeker de uitslag krijgen, maar het ziekenhuis hier heeft de uitslagen gewoon (nog) niet doorgegeven aan mijn ziekenhuis. Ben echt zo boos, alsof het niet belangrijk is en ik niet in spanning zit over wat er nou aan de hand is. En ik moet maar nog langer de medicijnen gebruiken zodat de menstruatie nog langer wordt uitgesteld. Ga morgenochtend gelijk bellen en dan eis ik de uitslag, via mij of het ziekenhuis, vind dit echt onmenselijk!

14. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is indd niet netjes! Ik zou morgen ook bellen hoor..

@limburger. Tel jij de dag van bruinverlies ook als een menstruatie dag?

15. limburger

Nee bruinverlies tel ik niet mee

Susannelilian wat ontzettend $$/#@#$

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het telt pas als dag 1 als je echt behoorlijk wat rood bloedverlies hebt.

Dankje meiden, hoop dat ik dan morgenochtend wel de uitslag krijg, dan kan ik dan ook eindelijk stoppen met de medicijnen en hopelijk word ik dan snel ongesteld zodat we weer verder kunnen.

17. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    @limburger. Oh oke! Ook aan de clomid?

@susanne ja hoop het ook! Hier nog steeds bruinverlies.. nog niks anders. Misschien breekt het morgen echt door

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Huismusje: of is het toch innestelings/oud bloed, spannend hoor!

19. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff jeetje zeg ik hoop het! Maar meestal krijg ik dit als ik ongesteld word. En met de hevige krampen de afgelopen 2 dagen vind ik het er helemaal bij passen. Alleen heb ik vandaag dan geen menstruatiepijn meer

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ook dat kan bij een zwangerschap horen en als je ongesteld zou worden dan zou het toch al wel doorgezet zijn? Zou gewoon weer een testje doen morgen, heb je nog een test in huis?

Deel Deze Pagina