Hoi allemaal. Afgelopen donderdag heb ik iui gehad,vrijdag ineens uit het niets onwijze rugpijn en voelde me koortsig,zaterdag en zondag ook. Maandag gloeide ik me bed en was ochtendtemperatuur 38.5. Dus ziekenhuis gebeld en overlegt als erger wordt morgen terug komen. Om Half 6 had ik 39.8 dus ziekenhuis gebeld en langs geweest,5 uur aan infuus gelegen urine nageken was goed en bloed was een kleine ontsteking te zien. Ze hebben ook een kweekje afgenomen en dat zal een week duren voor de uitslag. Nu belde ze me net op dat er een bacterie is gevonden en de ander wordt nu onderzocht. Ze gaat er nog steeds vanuit dat het gewoon een griepje is en hoop het zelf ook. Maar ben best bang dat er wat anders is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ojee.... Ik heb er geen ervaring mee en ook nog nooit gehoord dit. Maar ik wil je wel heel veel beterschap wensen en ik hoop dat het niets ernstigs is.
Dank je! Hoop dat het een griepje is. Ga zo naar de dokter en afwachten op telefoontje van de gynaecoloog.
Ik veronderstel dat griep niet terug te vinden is in je bloed.. Of denken jullie van wel? Zal wel een andere soort bacterie zijn volgens mij...
Ik ben ook bij m'n derde IUI doodziek geweest. Had ook vaak mega krampen in m'n baarmoeder na iui door de vloeistof waar het zaad in zit.
Hoi het kan zijn dat er een bacterie dan wel een soa aanwezig is. Denk BV aan chlamydia. Tijdens de iui kun je bacteriën of dit virus verplaatsen van je vagina/baarmoedermond tot in de baarmoeder en dan noemen ze dat een opgestegen infectie. Maar neem aan dag wanneer ze daar aan denken ze je aan de antibiotica zetten. Ben je wel van te voren overal op onderzocht? Wil je niet laten paniekeren met dit bericht natuurlijk. Want de kans is echt minimimimimaal. En gaat vaak gepaard met forse buikpijnen en andere symptomen. Goed dat ze het uitzoeken! Of heb je gelijk antibiotica via het infuus gehad?
Gelukkig gewoon een forse griep. Net terug en antibiotica gehad voor luchtwegen. De bacterie die ze vonden was een huis bacterie dus niks ernstig. Nee gelukkig geen soa maar wist ik al,voor je het traject in ga moet je alles controleren. Bedankt allemaal! Ga lekker me bed weer in