Zo bang en onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SnowAngel, 20 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

eindelijk na 3,9 jaar 2 streepjes op de test
    We waren al in ziekenhuis geweest maar alles was in orde moesten nog half jaar zelf doen en dan mochten we terug komen om verder te kijken, dit was de laatste maand van dat half jaar en had nooit verwacht dat het raak zou zijn, maar was al de hele week erg moe dus dacht ach weetje doe gewoon een test was met mn 3e urine en zag gewoon dus een 2e streep.. kon het gewoon niet geloven en dat op 10dpo!! Helemaal in schok natuurlijk alleen ben ik nu zo bang dat het mis gaat dat het wordt afgenomen na 3,9 jaar pff zo niet leuk!! Ben wel al veel misselijk enz dus dat geeft me goede hoop, heb nu nog 2 testen over dus ga mooi elke dag testen ( heb er nu al 3 gedaan) zit nu 12 dpo en hopelijk straks een knaller alleen heb nu nog niet het idee dat het oploopt,

Bijgevoegde bestanden:

michelle26 vindt dit leuk.
  2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik vind ze wel oplopen hoor! Ik geloof dat je het beste om de dag kunt testen en als je die van 18 en 20 vergelijkt zie je echt duidelijk verschil. 20 vind ik ook gewoon duidelijker dan de 19e. Voorzichtig gefeliciteerd!

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Volgens mij kun je zelfs het beste testen om de 3 dagen. Maar ik zie ook 2 streepjes! Zou alleen nog een x testen om te kijken of ze mooi oplopen, en daarna niet meer! ;)

4. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik zie een duidelijke oploop. Gefeliciteerd meid, ben geen fan van die testen maar desalniettemin zie ik een oploop.

Wat stress en onzekerheid betreft...voel je helemaal. Uiteindelijk is het wat het is en ons stressen veranders de situatie helaas niet. Ik weet dat het moeilijk is maar let it go..je bent voor nu zwanger!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind ze wel oplopen! Je angst is heel begrijpelijk, jeetje wat zijn jullie lang bezig geweest. :( Ik ga heel hard duimen dat je over een maand of acht een baby in je armen hebt.

6. SnowAngel

Dank jullie wel meiden
    Uit eindelijk gaat het natuurlijk allemaal zn eigen gang en kan je niks tegen houden en dat weten we helaas maar al te goed met 2 miskramen in voorgaande jaren laatste was 1sept 2013 en daarna was het dus niet meer gelukt

Ik hoop dat deze lekker blijft plakken en dat we straks dus echt papa en mama mogen zijn!

Ik hoop dat iedereen zijn wens uit mag komen en dat iedereen straks zwanger mag zijn!! En de meiden die al zwanger zijn GEFELICITEERD!!! :)

7. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Zie ook een duidelijke oploop - ga ook voor je duimen dat het een plakker is en he over 8 maandjes hij/zij in je armen hebt!

8. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Ik zie een lichte oploop hoor! Voorzichtig gefeliciteerd. Hou goede hoop meis!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wauw mooi nieuws. Als je de middelste test weghaalt zie je de goede oploop

10. SnowAngel

Dankjewel:)

11. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik zie hem goed en hij loopt mooi op

Dikke proficiat het is je gegund na zolang wachten !

12. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik vind ze mooi oplopen!
    Gefeliciteerd!!
    Eindelijk genieten na zolang wachten :eek:

Snap je angst heel goed. Maar probeer nu lekker te genieten ervan.

13. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Jeetje en dan zit ik te zeuren met me 1 jaar bezig te zijn.. word weer even goed met beide benen op de grond gezet.. super fijn voor je. Gefeliciteerd. lekker genieten

Deel Deze Pagina