Wat vragen jullie voor sinterklaas (voor jezelf)?

Discussie in 'De lounge' gestart door jette30, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Bij mijn ouders vieren we altijd sint met lootjes.
    Ik weet dit jaar alleen echt niet wat ik moet vragen !
    Heb alles al...man....kindje...huis...
    Ik wil wel een foster parent kind, maar dat is weer een beetje duur.

Iemand een idee?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vroeg n electrische tandenborstel, nieuw dekbedovertrek, digitaal fotolijstje.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lekkere deodorant van Hugo Boss of een nieuw spel voor mijn DS.

4. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    bij krijgen altijd 200euro per persoon,

en kunnen daar zelf wat van kopen.

zo ook met kerst hetzelfde verhaal..

is altijd een lekkere maand voor ons.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    200 euro :confused: wat doen jullie dan met verjaardagen. Nee hier moeten we het met een nulletje minder doen. Voor Annika zitten we al over de 50 euro aan (schoen)cadeautjes en dat vind ik eigenlijk al veel te gek. Meer dan 50 euro wil ik voor een kind echt niet aan cadeautjes uitgeven en voor onszelf (onze trouwdag is op 5 december) mogen we niet meer dan 25 euro uitgeven, dus alles bij elkaar kopen we voor maximaal 100 euro cadeautjes.

Met kerst doen we niks.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Een mooie grote legpuzzel met puzzelmat :D

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

wij doen eigenlijk niks aan sinterklaas (ook omdat we nog geen kinderen hebben).. vind alleen het eten lekker:p dus we geven elkaar een chocolade letter

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Een proud mama ketting (die met dat medaillon waar je fotootjes in kan doen).

Of een 'kleine bijdrage' voor een autootje... :)

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vraag een riem.

:D

Sint is bij ons meer een gezelligheidsfeest dan een cadeautjesfeest.
    Vandaar alleen kleinigheidjes hier.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij doen er nog niet aan, maar ik geef manlief wel elk jaar iets in zijn schoon hihi..meestal choco letter

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik ga geld vragen voor ons :D Kan wel wat extra's gebruiken. Voor Lena vraag ik Trollbeads... Speelgoed heeft ze zat, kleren ook. Dit is tenminste iets blijvends.

Maar wat een gedoe altijd zeg, iets leuks vinden voor iedereen.... :-s

12. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant

ja met verjaardagen is ook 200.. het is veel. ik sta er ook steeds van te kijken. schijnbaar wil pa van zijn geld af.
    verjaardag van me man en mij vallen ook in dec. dus extra allemaal.
    ik vind het wel lekker in die dure maand.

13. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Ik heb de mama agenda gevraagd.

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sint is hier eigenlijk alleen voor de kindjes... Ana-Lucia krijgt voor zo'n 100 euro aan speelgoed (ze had wel nood aan wat extra speelgoed, want veel heeft ze niet), met kerst krijgt ze 50 euro extra op d'r spaarrekening, vind het niet nodig om dan alweer iets te kopen. Is trouwens ook nooit de gewoonte geweest bij ons thuis, met Sint kregen we altijd wel iets moois, maar de Kerstman bracht eigenlijk niks, ofwel een gezelschapsspel om met ons allen te spelen (waren met 7 thuis).

Mijn man en ik geven eigenlijk niks aan elkaar met Kerst ook... we maken het gewoon gezellig thuis en eten iets lekkers...

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb een nieuw horloge gevraagd. Maar volgens manlief komen er volgende week 4 nieuwe winterbanden onder m'n auto.... Dat wordt mijn kado zegt ie... :(
    nou, leuk kado hoor. :(

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik wil overgordijnen voor mijn woonkamer. Maar die betaal ik van mijn kerstpakket dat ik van mijn baas krijg.

Voor Jelina heb ik voor bijna 150 euro aan kadotjes gekocht is wel verdeeld voor sinterklaas, kerst en haar verjaardag (14 dec). Niet alleen speelgoed, maar ook dekbedovertrekken van Dora. En dat is dan meteen 2x 25 euro.

17. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wij doen (nog) niet aan Sinterklaas, maar afgelopen jaren deden we wel cadeautjes met kerst.
    Een aantal dingen die vaak op mijn lijstje staan: nieuwe sloffen, een maandkalender voor in de gang, luchtje, sokken, boek, douchespul etc.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij doen hier ook niet aan sinterklaas voor onszelf. Voor Joris (en een paar vriendjes) komt sinterklaas hier aan huis en hebben afgesproken 1 kado van max 15 euro + dan nog 2 schoenkadootjes (2 puzzels van bumba). Doen nooit gek veel. Oh ja en dan mag hij nog bij zijn peettante, en beide opa's en oma's de schoen zetten ;) Die kadootjes zoeken ze zelf uit voor Joris.

Wij zijn meer kerstmensen, met de kerst bij mijn ouders altijd loodjes trekken en bij mijn schoonouders word er altijd rond de 100/150 p.p. voor kadootjes gekocht. Maar wat ik ga vragen weet ik nog niet, heb echt geen idee! Joris krijgt altijd iets op de spaarrekening en een groot kado. Dat kiezen ze zelf uit!

19. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    baby's wil is wet van derek!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0