Jeetje dat is niet het nieuws waarop je hoopt. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk heb je straks wel een 'goede' MRI en ben je voor de rest schoon.
Jeetje zeg, dit is niet het nieuws waar we op hadden gehoopt meis! Ik hoop dat de mri zo snel mogelijk kan plaatsvinden en je meer duidelijkheid hebt. Veel sterkte!!
Jeetje! Wat naar zeg.. wat verdrietig. Hopelijk heb je snel de mri. En is de uitslag goed. Sterkte en een dikke knuffel. ♡
Bah wat verdrietig! Ontzettend veel sterkte! Het laatste waar ik me druk over zou maken is mijn werk echt geloof me iedereen is vervangbaar, misschien lastig en moeilijk maar dat is nu niet jouw probleem!!
Jee... dit is inderdaad niet het bericht waar we op hadden gehoopt... Hoop dat het hier bij blijft en je een goede mri uitslag hebt! Heel veel sterkte!
oei schrikken.. maar fijn dat het nog 'dcis' is. Hopelijk blijft het daarbij. Waren ze maar nét wat verder met dit onderzoek... ik heb zelf ook DCIS gehad - graad 2 in 2015 . Borstbesparend geopereerd en bestraald. Hier was het een gevolg van eerdere behandelingen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit eerste nieuws - en het vertellen en delen met anderen. Bovenstaand filmpje kan handig zijn om het mensen te laten begrijpen, omdat het nog iets vrij onbekends is, DCIS.
Wat een rotnieuws... Hou er rekening mee dat je pas definitief uitsluitsel krijgt door middel van weefselonderzoek, dat na de operatie gedaan wordt. Op scans, zoals een MRI en PET-CT, zie je sommige dingen niet. Tumoren kleiner dan 0,5 cm zijn niet zichtbaar. Er is na het maken van alleen een scan niet aan te geven of het alleen om DCIS gaat of niet. Als er in het weefsel na weefselonderzoek door de patholoog toch kleine kwaadaardige afwijkingen gevonden worden, zul je het hele traject moeten afleggen. Ik kreeg de diagnose borstkanker in 2009. Hier een heel lang traject achter de rug, omdat de ziekte daarna nog drie keer lokaal in mijn oksel terug kwam: operaties, reconstructies, chemo, bestraling, hyperthermie en hormoontherapie. Als je vragen hebt, dan mag je me altijd een berichtje sturen. Sterkte met alles!