Zo bang.... knobbeltje borst, borstkanker?

Discussie in 'De lounge' gestart door bangerikje, 11 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wat verdrietig. En wat schrikken zeg. Sterkte!

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Jeetje dat is niet het nieuws waarop je hoopt. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk heb je straks wel een 'goede' MRI en ben je voor de rest schoon.

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een heftig bericht bangerikje. Heel veel sterkte in het traject dat gaat komen.

4. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Jeetje zeg, dit is niet het nieuws waar we op hadden gehoopt meis!
    Ik hoop dat de mri zo snel mogelijk kan plaatsvinden en je meer duidelijkheid hebt.
    Veel sterkte!!

5. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Jeetje! Wat naar zeg.. :( wat verdrietig. Hopelijk heb je snel de mri. En is de uitslag goed. Sterkte en een dikke knuffel. ♡

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Bah wat verdrietig! Ontzettend veel sterkte!

Het laatste waar ik me druk over zou maken is mijn werk echt geloof me iedereen is vervangbaar, misschien lastig en moeilijk maar dat is nu niet jouw probleem!!

7. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Jee... dit is inderdaad niet het bericht waar we op hadden gehoopt... Hoop dat het hier bij blijft en je een goede mri uitslag hebt!
    Heel veel sterkte!

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Meis, wat een naar bericht. Ik wil je veel kracht en sterkte toewensen.

9. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte met alles; hoop dat je snel de MRI mag, zodat ze je kunnen behandelen.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wat een verdrietig bericht, sterkte!

11. Msee

Msee Niet meer actief

Wat een rot bericht. Veel sterkte en kracht komende tijd!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oei schrikken.. maar fijn dat het nog 'dcis' is. Hopelijk blijft het daarbij. Waren ze maar nét wat verder met dit onderzoek...

ik heb zelf ook DCIS gehad - graad 2 in 2015 . Borstbesparend geopereerd en bestraald. Hier was het een gevolg van eerdere behandelingen.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit eerste nieuws - en het vertellen en delen met anderen. Bovenstaand filmpje kan handig zijn om het mensen te laten begrijpen, omdat het nog iets vrij onbekends is, DCIS.

bosi333 vindt dit leuk.
  13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat erg. Sterkte. Hoop dat je snel MRI krijgt en definitief gezegd kan worden dat dit het is!

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat heftig dit..
    Ik hoop op goed nieuws bij je scan.. sterkte

15. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Wat naar :( wens je veel power toe!

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat een rot nieuws.
    Wens je heel veel sterkte en hoop op een goede mri uitslag

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat een rotnieuws... Hou er rekening mee dat je pas definitief uitsluitsel krijgt door middel van weefselonderzoek, dat na de operatie gedaan wordt. Op scans, zoals een MRI en PET-CT, zie je sommige dingen niet. Tumoren kleiner dan 0,5 cm zijn niet zichtbaar. Er is na het maken van alleen een scan niet aan te geven of het alleen om DCIS gaat of niet. Als er in het weefsel na weefselonderzoek door de patholoog toch kleine kwaadaardige afwijkingen gevonden worden, zul je het hele traject moeten afleggen.

Ik kreeg de diagnose borstkanker in 2009. Hier een heel lang traject achter de rug, omdat de ziekte daarna nog drie keer lokaal in mijn oksel terug kwam: operaties, reconstructies, chemo, bestraling, hyperthermie en hormoontherapie. Als je vragen hebt, dan mag je me altijd een berichtje sturen. Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina