Heb je deze test vergeleken met een andere test van t zelfde merk? Kv testen niet vergelijken met die van de action en andersom he? K blijf voor je duimen meis. En idd geen bloed, geeft moed, maar ik snap je onzekerheid hoor.
Ik heb even terug gekeken naar je andere testen... Als ik kijk naar je testen van 7 en 9 maart zit daar ook verschil in. Die van 7 maart is donkerder dan die van 9 maart lijkt het... Die van nu lijkt idd lichter als die van de 13de. Blegh bagger zeg. Ik hoop maar dat t aan de concentratie van je urine ligt of aan de kleurstof in de test...
He! Wat lees ik nu! Niet leuk! Weer in onzekerheid dus! Ook ik blijf voor je duimen meid! Ik gun het je zo ontzettend!
Ik krijg een echo op 1 april. Afwachten maar weer. Mijn action test was wel donkerder. (Bij de Kv test vond ik de controlestreep ook wat hakkelig maar misschien is dat mezelf hoop willen geven!
Wilde toch even een positief berichtje achterlaten Mijn dochter heeft ook 3 x een miskraam gehad en is nu bijna 30 weken zwanger. Ook zij heeft tussendoor een lichtere test gehad en zelfs een bloeding met 6 weken. Haar werd verteld dat ze er wel weer van uit kon gaan dat het mis zou zijn, maar gelukkig verliep het anders. Testen kunnen dus nog wel eens verschillen qua teststreep. Mocht je test meerdere keren terug lopen, dan zou ik me meer zorgen maken. Als het een eenmalige test is geweest zou ik me niet zo druk maken. Ook de test van moeders voor moeders was bij mijn dochter heel licht, maar haar hcg is meerdere keren geprikt en het bleek dat zij een heel hoog hcg had ( de testen worden dan lichter omdat ze het hcg gehalte niet aankunnen ) Dus ik hoop en wens jou een net zo'n positieve afloop toe als dat mijn dochter heeft gehad... Succes en sterkte deze onzekere periode ! Groetjes
Gadverdarrie wat wen onzekerheid. Maar meis, Ik zie echt nog wel een duidelijke streep op je test hoor! En als je zegt dat de Actiontest duidelijker is zou ik me nog geen zorgen maken. Ga hard voor je duimen dat het goed blijft gaan!!
Gisteravond wat krampjes gehad en vanmorgen toen ik ging plassen verloor ik bloed. We wachten af, maar t beloofd niet veel goeds ben ik bang. Ben vandaag 5+1 zwanger...
Ja dat wel, maar heb wel een beetje een weeĆÆg gevoel in mijn buik. Ik kan niks anders dan afwachten.
Dat testen heeft helemaal geen zin. Zelfs een knaltest geeft geen garanties. Je creeert alleen een vals gevoel van zekerheid. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Kun je de echodatum niet naar voren laten halen? Vind 1 april zo ver weg...
Goodmorning! De bloeding heeft doorgezet ik ben vol ongesteld 😔! Weinig krampen gehad maar gister de hele dag echt dat ongesteldheidsgevoel. Nog geen stolsels verloren, maar dat is een kwestie van tijd ben ik bang😢. Tis raar maar na 2 miskramen ging ik er al bijna vanuit dat het deze keer ook weer fout zou gaan. We waren heerlijk met z'n '3tjes' in Parijs! Het mocht alleen niet langer duren. Ik ga nu met de vk overleggen voor onderzoeken bij de gyn.
Ah lieverd... dat meen je niet... wat klote zeg... Sterkte meis, denk aan je! Liefs en een hele dikke knuffel!
Ook ik zat stiekem met je mee te lezen. Ik zat heel hard met je mee te hopen. Wat een verschikkelijk dat het nu weer niet is gelukt. Je hebt er helemaal niks aan, maar ik snap je verdriet. Ik heb 11 keer een mk gehad voor ik zwanger werd van m'n dochter. Tijdens deze zwangerschap heb ik ook een bloeding gehad en hierbij is haar tweelingbrusje gestorven. Ondanks dat heb ik nu wel een dochter gekregen. Ik hoop echt voor je dat dit je laatste mk is en dat het de volgende keer goed gaat, maar wat ik ermee wil zeggen is dat er nog hoop is. In NL doen ze niet veel onderzoeken bij meerdere mk-en. Mochten ze er niet achter komen, gan dan naar Duitsland of Belgiƫ, zij kunnen je veel verder helpen. In ieder geval heel veel sterkte en probeer de moed niet op te geven. Liefs
Daar ben ik nog even... Ik heb nog even jullie advies, tips of ervaringen nodig! Dinsdag en woensdag wat bloed verloren, ik ging al weer uit van een 3e miskraam. Na die 2 dagen bloedverlies (wat niet meer was dan 1 of 2 maandverbandjes per dag) verlies ik nu af en toe alleen nog wat bruin bij plassen of afvegen. Toch maar even een test gedaan: Een action en een kruidvat Toch rommelt het nog wel in mijn buik voor mijn gevoel en ben bang dat er alsnog een bloeding volgt. Iemand ervaring? Zo verwarrend dit!