Ik vind het eerlijk gezegd geen goed teken. Je had op 9 maart een licht streepje en nu 12 dagen later zou je allang een knaller gehad moeten hebben. Ik denk zelf dat je een vroege miskraam hebt gehad. Sorry... Ik had het in december ook dat mijn test in eerste instantie nog opliep na een vroege miskraam. Maar ook niet zo snel als zou moeten. Ik hoop natuurlijk dat het anders is voor je. Sterkte!
Mijn test liep maandag op, daarna weer af en nu weer op! Ik heb dus eerder vroege miskramen gehad, daarna werden de testen gelijk lichter! Vreemd
Ik hoop het ook. Maar ik blijf afwachtend... Wil niet blij zijn met iets wat straks toch weer fout gaat
Ik heb het ook gehad. Heb er toen ook een topic over geopend. Bij mij is net met zes en een halve week helaas misgegaan. 404 Error Page
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/539536-testen-werden-eerst-lichter-donkerder.html
Ai spannend meid. Ik zit ook in zon soort situatie. Bizar he. Die onzekerheid. En een cb test? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/566679-pos-zwangerschapstest-tijdens-eisprong-11.html Las dat lh schommelt maar hcg niet. Maar wellicht iets te maken met hoeveel je gedronken hebt ofzo... hou je topic in de gaten
Bij mij rommelt het nog altijd, denk dat het 1 deze dagen wel gaat doorzetten. Lastig om te horen was dat mijn zus heel onverwacht haar 4e kindje gaat krijgen. Dat was even erg confronterend en moeilijk. Natuurlijk ben ik blij, maar pffff...
Helaas bleek dit een bbz te zijn en heb ik van woensdag op donderdag een nacht in het ziekenhuis moeten blijven. Ik hoefde niet geopereerd te worden wat de gyn eerst wel dacht, maar mijn hcg was zo danig laag dat het op de natuurlijke manier zou moeten gaan. Ook het bloed in mijn buik moet weer worden opgenomen door mijn lijf op natuurlijke wijze. As zaterdag heb ik weer een controle. Ik voel me redelijk o buikpijn en duizeligheid na, en ik ben vreselijk moe. Hopelijk komen er na de onderzoeken meer duidelijkgeid over mijn 3 misgelopen zwangerschappen.