Hallo, hoe lang denken jullie dat het nog duurt voordat mijn eisprong er is? Hoop dat de foto erbij staat
hij lijkt er aan te komen, maar soms kan het ook best nog zijn dat je een tijdje dit soort streepjes hebt, totdat de knaller komt.
Ik ben wel steeds een beetje misselijk en heb af en toe een lichte pijn in mn onderbuik. Kan dit er ook bijhoren?
ik had altijd een paar dagen voor mijn ei buikpijn, op dezelfde plek t.h.v. d eierstok. Dit is follikelgroei, dus een ei zit er waarschijnlijk aan te komen!
Mijne is vandaag iets donkerder dan jou laatste en heb vanaf vandaag roze verlies.. Mijne zal vanavond/morgen of maandag toch wel gaan springen.. Die van jou zit er ook aan te komen! Wel klussen zodat er een voorraadje klaar ligt!
Zoals al eerder aangegeven in een van je andere topics is er helemaal niks van te zeggen. Je testen zijn nog steeds negatief en kunnen dat nog een poos blijven. Je kunt er niet aan aflezen wanneer je eisprong zal zijn. Misselijkheid is geen typisch eisprong-symptoom.
Ik denk nog een aantal dagen maar dat is natuurlijk niet zeker!! 😉 gewoon dor blijven testen en je hebt vanzelf een knaller.. Succes